گلونی

تیم ملی والیبال ایران حریف ایتالیا نشد

تیم ملی والیبال ایران در دومین مسابقه خود در هفته سوم لیگ جهانی مغلوب ایتالیا شد.

به گزارش پایگاه خبری گلونی، دومین روز رقابت‌های هفته سوم لیگ جهانی از ساعت ۱۸ امروز (شنبه) در سالن ۱۲ هزار نفری آزادی تهران آغاز شد.

تیم ملی والیبال ایران در دومین مسابقه امروز و از ساعت ۲۱ به مصاف ایتالیا رفت و در سه ست متوالی با امتیازهای ۲۵ بر ۲۰، ۲۵ بر ۲۰ و ۲۵ بر ۲۱ مغلوب ایتالیا شد.

آبی‌پوشان ایتالیا با کسب این پیروزی که ششمین برد آنان در دور مقدماتی لیگ جهانی بود، ۱۸ امتیازی شدند. تیم ایران نیز پنجمین ناکامی خود را تجربه کرد.

سعید معروف، سیدمحمد موسوی، شهرام محمودی، میلاد عبادی‌پور، محمدجواد معنوی‌نژاد، عادل غلامی و مهدی مرندی بازیکنان شروع کننده تیم ایران در این مسابقه بودند.

جیان لورنزو بلیینی سرمربی تیم ملی والیبال ایتالیا نیز در ابتدای این مسابقه از لوکا وتوری، عثمانی خوآنتورنا، سیمون جیانلی، ایوان زایتسف، سیمون بوتی، ماسیمو کولاچی (لیبرو) و متئو پیانو استفاده کرد.

جعفر علی از بحرین و نصر شعبان از مصر به عنوان داوران اول و دوم قضاوت این مسابقه را بر عهده داشتند.

این مسابقه هشتمین رقابت دو تیم ایران و ایتالیا در لیگ جهانی والیبال بود که در هفت دیدار قبلی چهار برد برای ایتالیا و سه پیروزی برای ایران ثبت شده است.

ظرفیت سالن ۱۲ هزار نفری آزادی تهران یک ساعت و نیم قبل از شروع مسابقه ایران و ایتالیا تکمیل شد و تا شروع مسابقه پله‌های سیمانی ویژه تردد تماشاگران نیز پر از هواداران والیبال ایران شد.

نصراله سجادی معاون ورزش حرفه‌ای و قهرمانی و غلامرضا شعبانی بهار معاون توسعه ورزش همگانی وزیر ورزش و جوانان نیز از جمله تماشاگران دیدار ایران و ایتالیا بودند.

امیر غفور و فرهاد قائمی که به دلیل مصدومیت و بیماری لیگ جهانی امسال را از دست دادند، این مسابقه را از کنار زمین نظاره‌گر بودند.

 پایان پیام

خروج از نسخه موبایل