گلونی

رونمایی از مستند آی آدم‌ها برای خیریه زنجیره امید

مراسم رونمایی از فیلم مستند «آی آدم‌ها» جدیدترین اثر رخشان بنی‌اعتماد با همکاری سازمان اسناد و کتابخانه ملی، در سالن همایش‌های بین المللی کتابخانه ملی برگزار شد.
به گزارش پایگاه خبری گلونی، مستند «آی آدم‌ها» روز یکشنبه در سالن همایش‌های بین‌المللی کتابخانه ملی ایران با حضور جمعی از سینماگران و خیران و با همکاری سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران، رونمایی شد.
در این مراسم که به همت موسسه خیریه زنجیره امید برگزار شد، سینماگرانی همچون اصغر فرهادی، مهتاب کرامتی، علیرضا داوودنژاد و رضا داوودنژاد، فرهاد اصلانی، حسن فتحی، فرهاد توحیدی، جهانگیر کوثری، باران کوثری، حبیب رضایی، عاطفه رضوی، مجید برزگر، هومن برق‌نورد، سروش صحت، نرگس آبیار، محمدحسین قاسمی، آزیتا حاجیان، مهراوه شریفی‌نیا، رؤیا نونهالی و لیلی گلستان و همچنین مدیرانی چون علیرضا رضاداد، علیرضا تابش و امیرحسین علم‌الهدی حضور داشتند.
رخشان بنی اعتماد در این مراسم درباره موسسه خیریه زنجیره امید گفت: زمانی درباره نام این موسسه پرس‌وجو کردم و متوجه شدم در سال‌های خیلی دور، وقتی بچه‌های بیمار و محروم را از دورترین نقاط آفریقا برای درمان به فرانسه می‌بردند، هرکدام از کودکان به خانواده‌هایی در فرانسه معرفی می‌شدند و پس از درمان در بیمارستان این حلقه‌ها می‌چرخید تا در نهایت کودک به کشورش بازگردد.

او گفت: این زنجیره‌های امید حلقه‌هایی از آدم‌های مختلف بود و اگر فیلم «آی آدم‌ها» بتواند به عنوان یک حلقه نیروی عظیم و باارزش کار داوطلبی و حرمت انسان را به جمعی که من در اینجا دعوت کردم پیوند بدهد به هدف خود رسیده‌ام.
این کارگردان سینما با اشاره به اینکه موسسه خیریه زنجیره امید در نظر دارد بیمارستانی را برای کودکان مبتلا به بیماری‌های قلبی، ارتوپدی و ترمیمی تأسیس کند، اظهار کرد: می‌دانم کار بزرگی با این بیمارستان قرار است انجام شود و به همین دلیل به خودم اجازه دادم که رونمایی این فیلم را بهانه قرار دهم، دست‌به‌دست هم دهیم تا نیاز بچه‌هایی که دستشان کوتاه است برطرف شود.
در بخش پایانی این مراسم فیلم مستند «آی آدم‌ها» به نمایش درآمد و در این مراسم وعده داده شد که این مستند در گروه «هنروتجربه» به نمایش درآید.

پایان پیام

خروج از نسخه موبایل