گلونی

شکست ملی‌پوشان مقابل برزیل

تیم ملی والیبال ایران پس از یک برد مقابل بلغارستان در دومین بازی هفته دوم با نتیجه ۳ بر یک مقابل برزیل شکست خورد.

به گزارش پایگاه خبری گلونی، تیم ملی والیبال ایران در دومین دیدار هفته دوم لیگ جهانی والیبال از ساعت ۱۸:۳۰ به مصاف برزیل رفت. این دیدار که دومین بازی دو تیم در لیگ جهانی ۲۰۱۶ است شرایط متفاوتی نسبت به بازی نخست دو تیم داشت چرا که هفته اول برزیل میزبان بود و ایران در شرایط مناسبی به محل برگزاری مسابقات نرسید.

بعد از پیروزی ایران مقابل بلغارستان در روز گذشته، بازیکنان و کادر فنی اعتقاد داشتند بازی دوم ایران و برزیل بسیار متفاوت با بازی اول خواهد بود که این طور هم شد. ایران ست اول را واگذار کرد اما ست دوم با تغییراتی از سوی لوزانو همراه بود و دو تیم بازی بسیار نزدیک و حساسی را انجام دادند که در نهایت با پیروزی ایران همراه بود. ست سوم جایی بود که ایران قصد جبران بازی نخست و برد در این دیدار را داشت اما برزیل این روزها آماده‌ترین روزهای خود را پشت سر می‌گذارد و در ۵ بازی اخیر خود موفق به کسب ۴ برد شده است.

این دیدار در نهایت با نتیجه ۳ بر یک و با امتیازات ۲۵ بر ۱۸، ۲۴ بر ۲۶، ۲۵ بر ۱۶ و ۲۵ بر ۱۷ به سود برزیل خاتمه یافت تا ایران روز شنبه در آخرین دیدار خود در هفته دوم لیگ جهانی رو در روی صربستان میزبان قرار بگیرد.

آلبریت از آمریکا به عنوان داور اول و سانتی از ایتالیا به عنوان داور دوم قضاوت این دیدار را برعهده داشتند و در بازی که ایران با لباس قرمز و برزیل با لباس آبی در آن به میدان آمدند حدود ۲۰۰ تماشاگر از نزدیک آن را تماشا کردند. حدود ۵۰ ایرانی خود را به ورزشگاه ۸۵۰۰ نفری آلکساندر نیکولیچ بلگراد رسانده بودند تا تیم کشورمان را تشویق کنند. ملی‌پوشان والیبال ایران روز شنبه در آخرین دیدار هفته دوم لیگ جهانی والیبال ۲۰۱۶ از ساعت ۲۱:۳۰ به وقت تهران رو در روی صربستان قرار خواهند گرفت.

پایان پیام

خروج از نسخه موبایل