گلونی

مدیران باشرف فقط ۲۵۰ میلیون تومان پاداش گرفتند

خبرهای امروز را با سرقت در شهران شروع می‌کنیم. سه جوان که مسن‌ترین آنها ۱۹ سال دارد وقتی متوجه می‌شوند که خانه‌های شهران به دلیل آتش‌سوزی تخلیه شده‌اند تصمیم می‌گیرند که بروند آنها را جارو کنند. مردم این سه جوان را هنگام خروج از خانه شناسایی می‌کنند و جوانان سارق می‌پرند بر ترک موتور تا فرار می‌کنند که موتور از زیرپایشان جاخالی می‌دهد و گیر می‌افتند. ما از این داستان نتیجه می‌گیریم که هیچ‌وقت نباید سه نفری سوار موتور بشویم. خطرناک است.
معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری: ۸۳ درصد زنان معتاد، پیش از اعتیاد، «سیگار» و «قلیان» مصرف کرده‌اند
قدیم‌ها وقتی زن سیگاری می‌دیدیم طوری تعجب می‌کردیم انگار آخرالزمان شده است. البته آن موقع کلا اعتقاد بر این بود که سیگار بد است چون یادم هست تمام زن‌های فامیل دور هم جمع می‌شدند و قلیان می‌کشیدند و درباره زنی سیگاری در محل حرف می‌زدند. حالا آن زن بدبخت روزی دو سه نخ می‌کشید اما بقیه زن‌ها اگر روزی ده بار تنباکوی خوانسار خیس نمی‌کردند روزشان شب نمی‌شد.
میرکریمی با «دختر»، سراغ دهه هفتادی‌ها رفت
آیا دهه هفتادی‌ها فیلم او را می‌بینند؟ آیا کسی جرات می‌کند درباره دهه هشتادی‌ها فیلم بسازد؟ آیا واقعا فیلم دختر داستان یک دهه هفتادی است یا پدر دهه پنجاهی‌اش؟ آیا الان مشکل دهه هفتادی‌ها این است که در فیلم آمده؟ آیا شما که دهه هفتادی هستید از پدرتان می‌ترسید؟ می‌خندید؟
نگرانی وزارت بهداشت از موج جدید مهاجرت به ایران
نگرانی ندارد. ما که دائم در حال مهاجرت به غرب هستیم بگذارید پاکستانی‌ها و افغان‌ها هم به غرب یعنی ایران بیایند. جا هست. نگران نباشید. خوبی‌اش این است زبان هم را می‌فهمیم. خوش به حال آنها که اصلا در ایران مشکل زبان ندارند.
جهانگیری: باید پول‌های مردم را وارد تولید کنیم
پول‌های مردم؟ شما پاداش‌های میلیونی مدیران را وارد تولید کنید اگر می‌توانید. مردم اگر پول داشتند معتاد و مستاجر نبودند.
معاون سازمان امور دانشجویان: ۱۷ درصد دانشجویان قلیان می‌کشند
بقیه چی؟ منظورم این است بقیه که قلیان نمی‌کشند چه چیزی مصرف می‌کنند. نمی‌خواهید بگویید که بقیه فقط ورزش می‌کنند؟ ها؟
مدیر کل محیط زیست مازندران گفت: در مازندران کوه‌فروشی می‌شود و فرآوری از واحدهای معدنی صورت نمی‌گیرد
کیلویی چند می‌فروشند؟ به ما هم می‌فروشند یا برای خواص است؟
و خبر آخر درباره کاهش پاداش در یک بانک است. بنا بر گزارش‌ها برای اعضای هیئت مدیره این بانک، ۳۰۰ میلیون تومان پاداش در نظر گرفته شده بود که به ۲۵۰ میلیون تومان کاهش یافت.
یعنی کمرم زیر بار هم‌دلی مسئولان خم شد. اشک در چشمانم جاری شد. آفرین به این مدیران. مرحبا به شرف‌شان. هرچند که این پول می‌چرخد و دوباره سهم خودتان است اما دمتان گرم که از ۵۰ میلیون گذشتید. انسان یعنی شما.

باقی بقای‌تان

پایان پیام

رضا ساکی – خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)

خروج از نسخه موبایل