آغاز فعالیت سینما‌ها با سه فیلم جدید

سینماهای سراسر کشور بعد از چند روز تعطیلی فعالیت خود را از امروز از سر می‌گیرند.

به گزارش پایگاه خبری گلونی، همزمان با شب‌های قدر و ایام شهادت حضرت امام علی (ع) سینماهای سراسر کشور از روز جمعه ۴ تیر ماه تا امروز سه شنبه ۸ تیرماه تعطیل بودند.

فعالیت مجدد سینماها از امروز عصر درحالی آغاز می‌شود که فیلم‌های سینمایی دختر به کارگردانی رضا میرکریمی، دراکولا به کارگردانی رضا عطاران و زاپاس به کارگردانی برزو نیک‌نژاد به عنوان فیلم‌های تازه؛ وارد چرخه اکران شده‌اند و نمایش خود را از صبح روز چهارشنبه ۹ تیرماه آغاز می‌کنند.

پایان پیام

در مورد دختر فیلمی

دختر فیلمی به کارگردانی و تهیه‌کنندگی رضا میرکریمی و نویسندگی مهران کاشانی محصول سال ۱۳۹۴ است.آهنگسازی این فیلم توسط محمدرضا علیقلی صورت گرفته است.

این فیلم برای نمایش در بخش سودای سیمرغ سی و چهارمین دوره جشنواره فیلم فجر پذیرفته گشت و در ۷ بخش نامزد دریافت سیمرغ بلورین از سی و چهارمین دوره جشنواره فیلم فجر شد.

فیلم دختر در تاریخ ۲ تیر ۱۳٩۵ در سینماهای ایران اکران شده است. دختر جایزه گئورگ طلایی بهترین فیلم از نگاه تماشاگران و جایزه بهترین بازیگر نقش اول مرد جشنواره بین‌المللی فیلم مسکو ۲۰۱۶ را به دست آورد.

احمد عزیزی (فرهاد اصلانی) که سرپرست بخش تعمیرات و نگهداری پالایشگاه آبادان است برای مراسم خواستگاری دخترش سمیرا آماده می‌شود و دختر دیگرش ستاره (ماهور الوند) در همان روز قصد سفر به تهران برای شرکت در جشن خداحافظی یکی از دوستان هم‌دانشگاهی‌اش را دارد که با مخالفت پدرش روبه‌رو می‌شود و تصمیم می‌گیرد بدون اجازهٔ خانواده صبح با هواپیما به تهران برود و ظهر برگردد ولی در بازگشت، به‌دلیل کنسل‌شدن پرواز، با مشکلاتی روبه‌رو می‌شود و پدرش برای بازگرداندن او عازم تهران می‌شود. ستاره نزد عمه‌اش فرزانه (مریلا زارعی) می‌رود و آن‌جا اتفاقاتی رخ می‌دهد که بحث‌هایی را میان افراد ایجاد می‌کند.

کد خبر : 20871 ساعت خبر : 7:23 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=20871
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات