در مسکو می‌شود، در تهران نمی‌شود؟

امروز بلافاصله سراغ خبرها می‌رویم. برخی روزنامه‌ها امروز تیتر زده‌اند: آیا مسئله حضور زنان در استادیوم‌ها حل شده است؟

حالا آن قدر درباره‌اش بنویسید که عده‌ای حساس بشوند و کلا جاده تهران به کرج را ببندند و نگذارند حتا یک کفتر ماده از تهران به سمت کرج تردد کند.

بر اساس تازه‌ترین گزارش موسسه بین‌المللی آکامای، سرعت اینترنت ایران، در حد کشورهای جنگ‌زده است!

این موسسه درست می‌گوید چون همین چند شب پیش تلویزیون خودمان نشان می‌داد یک نفر در نوار غزه از مبارزه مردمی علیه صهیونیست‌ها فیلم اچ‌دی می‌گرفت و همان جا می‌گذاشت روی یوتیوب!

نوسان ویزیت پزشکان از ۳۵ تا ۱۲۰ هزار تومان

بعد دقیقا کجای آدم را ویزیت می‌کنند که ۱۲۰ هزارتومان می‌گیرند؟ من خودم روی هم ۵۰ هزار تومان بیشتر نمی‌ارزم.

روس‌ها مبهوت لالایی زنان ایرانی شدند

کلا همه مبهوت ما هستند و ما مبهوت آنها. حالا مثلا این زنان بیایند در ایران لالایی بخوانند. راستی اصلا می‌شود زنان مثلا در تالار وحدت لالایی بخوانند؟ یعنی در مسکو می‌شود، در تهران نمی‌شود؟ یعنی ما اگر یک روز هوس کردیم لالایی بشنویم باید تا مسکو برویم؟

حاجی بابایی گفت: ۱۰۰ سکهای که همراه با نشان دولتی به کسی داده میشود برای هشت سال کار است و این موضوع را نباید با برخی افراد که هم حقوق میگیرند و هم هر ماه ۲۵۰ سکه دریافت میکنند مقایسه کرد چراکه این نوع مقایسه درست نیست.

کلا وقتی نوبت به خود ما می‌رسد مقایسه‌ها غلط از آب درمی‌آید. طرف با ۲۵ سال سابقه کار هنوز یک ربع سکه پاداش نگرفته است اما برخی دوستان برای هشت سال تلاش البته از نوع خدمت‌گزارانه ۱۰۰ سکه گرفته‌اند آن هم با نشان! کاش به ما لااقل نشان می‌دادند!

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به انتشار اطلاعات کاربران یکی از اپراتورها، گفت: دو سال و نیم قبل یکی از اپراتورهای کشور اطلاعاتش را در اختیار یکی از نهادها گذاشت که متأسفانه این اطلاعات توسط یکی از کارکنان این نهاد به بیرون درز کرد.

شما اگر متوجه شدید دقیقا چه اتفاقی افتاده است به ما هم خبر بدهید. کلا ولی اگر یک زمان خواستید پشت سر کسی حرف بزنید توی همان  پارک محل قرار بگذارید بهتر است.

باقی بقای‌تان

پایان پیام

رضا ساکی – خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)

کد خبر : 21053 ساعت خبر : 9:52 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=21053
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات