نهایی‌شدن زمان برگزاری هفته‌ی فرهنگی لرستان

نهایی‌شدن زمان برگزاری هفته‌ی فرهنگی لرستان

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، از نهایی شدن زمان برگزاری «هفتهٔ فرهنگی لرستان» در تهران، از ٢۵ تا ٢٩ مرداد ماه خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری گلونی حجت‌الاسلام حمیدرضا حنان با اشاره به دیدار با ریاست مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری تهران، گفت: در اولین روز از هفتهٔ جاری و با حضور معاون سیاسی امنیتی استاندار لرستان، آخرین مسائل و موضوعات مربوط به برگزاری «هفتهٔ فرهنگی لرستان» در دیدار با دکتر گیل‌آبادی، مطرح و تصمیمات نهایی اتخاذ شد.

وی افزود: یکی از مهم‌ترین موضوعات این جلسه، نهایی کردن زمان برگزاری این رویداد فرهنگی بود، که پس از بحث و بررسی، مقرر شد «هفتهٔ فرهنگی لرستان» از ٢۵ تا ٢٩ مرداد ماه امسال در بوستان گفتگو تهران برگزار شود.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان تاکید کرد: استفاده از ظرفیت‌های شهرداری تهران در بحث تبلیغات شهری «هفتهٔ فرهنگی لرستان» از دیگر مسائل مطرح شده در این دیدار بود که بناست توسط شهرداری‌های مناطق مختلف پایتخت، صورت پذیرد.

نهایی‌شدن زمان برگزاری هفته‌ی فرهنگی لرستان

حنان تصریح کرد: موضوع اسکان مجریان و عوامل اجرایی هفته، نیز در این نشست مورد بررسی قرار گرفت و مقرر شد شهرداری تهران در این خصوص همکاری لازم را با ما داشته باشد.

بنا بر این گزارش، شاهرخی، معاون سیاسی امنیتی استاندار لرستان، در این دیدار، ضمن تقدیر از همکاری شهرداری تهران در برگزاری «هفتهٔ فرهنگی لرستان»، گفت: این رویداد فرهنگی بهترین فرصت برای معرفی بیشتر لرستان به سایر مناطق کشور و سرمایه گذاران و حامیان تولید است که باید برای اجرای بهتر آن از تمام ظرفیت‌های موجود در استان استفاده کرد.

وی افزود: تمام دستگاه‌های اجرایی استان در بخش‌های مختلف به خصوص فرهنگی و اقتصادی، را موظف کرده‌ایم با حضور پررنگ و موثر در برنامه‌های این هفته، ظرفیت‌های استان در حوزه‌های گوناگون را به خوبی معرفی کرده و از تمام ظرفیت خود برای برگزاری بهتر این برنامه‌ها استفاده کنند.

شاهرخی در پایان افزود: باید زمینه‌های حضور مسئولین بلند پایهٔ کشوری و چهره‌های شاخص فرهنگی، هنری و اقتصادی استان و کشور در این رویداد، فراهم شود تا از ظرفیت ایشان برای معرفی بیشتر استان استفاده کنیم.

پایان پیام

کد خبر : 21415 ساعت خبر : 2:53 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=21415
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات