گلونی

همکاری دوباره فاطمه معتمدآریا و بهرام توکلی

فاطمه معتمدآریا برای دومین‌بار در فیلمی به کارگردانی بهرام توکلی ایفای نقش می‌‎کند.

 به گزارش پایگاه خبری گلونی، «برف سرخ» که به تازگی پروانه ساخت گرفته و در مرحله پیش تولید است، هفتمین فیلم بلند سینمایی بهرام توکلی و پنجاهمین فیلمی است که فاطمه معتمدآریا در آن بازی می‌‎کند. معتمدآریا که از همکاری در فیلم «اینجا بدون من» با توکلی راضی بود، در این فیلم نقش خورشید زنی دردمند را ایفا می‌کند. او از سردشت به تهران آمده تا بداند چقدر دیگر زنده خواهد ماند. در مرکز درمانی اما، اتفاقات آن طور که در ذهن اوست پیش نمی‌روند.

نویسنده فیلم‌نامه «برف سرخ» بهرام توکلی است و مسعود ردایی تهیه‎کنندگی آن را برعهده دارد. این فیلم دومین همکاری مشترک توکلی و ردایی است. در مجموعه تلویزیونی «بیمار استاندارد» هم که نوروز پخش شد، بهرام توکلی نویسنده و ردایی تهیه کننده این مجموعه بودند.

بهرام توکلی ساخت فیلم‌های «من دیه گو مارادونا هستم»، «بیگانه»، «آسمان زرد کم عمق»، «اینجا بدون من»، «پرسه در مه»، «پابرهنه در بهشت» را در کارنامه خود دارد. او دو سال پیش برای ساخت «من دیه گو مارادونا هستم»، دیپلم افتخار بهترین کارگردانی را از جشنواره فیلم فجر دریافت کرد. او هم‎چنین سیمرغ بلورین بهترین کارگردانی برای فیلم «پرسه در مه» و بهترین فیلم اول را برای فیلم «پابرهنه در بهشت» در کارنامه خود دارد.

پایان پیام

خروج از نسخه موبایل