هنگام کودتا ایرانی‌ها در ساحل ترکیه بودند

ما از کودتا در ترکیه می‌آموزیم که اسکایپ بد است اما اگر برای نشان دادن بی‌تربیت‌های ترکیه باشد خوب است. ما دیشب فهمیدیم که اگر اینترنت پرسرعت باشد حتا در کودتای ترکیه می‌توان با اسکایپ برای شبکه خبر تصویر فرستاد. ما از کودتای دیشب نتیجه می‌گیریم که اگر از اسکایپ درست استفاده کنیم خوب است و این نرم‌افزار مثلا به درد بخش‌های خبری و برنامه می‌خورد اما مسئولان چون فکر می‌کنند مردم با اسکایپ کارهای بی‌ادبی می‌کنند آن را فیلتر کرده‌اند.
ما از کودتا در ترکیه می‌آموزیم که کودتاچیان خیلی کار بدی کردند که فیس‌بوک و توییتر را در ترکیه فیلتر کردند. حتا آقای مجری شبکه خبر هم تا صبح دائم می‌گفت شبکه‌های اجتماعی در ترکیه فیلتر شده است و هی سر تکان می‌داد و ابراز تاسف می‌کرد.
ما از کودتا در ترکیه می‌آموزیم که ایرانی‌ها ملتی هستند که همراه و هم‌گام با مردم ترکیه بیدار می‌مانند و برای کودتایشان جک می‌سازند مبادا مردم کشور همسایه جک کم بیاورند.
ما از کودتا در ترکیه می‌آموزیم که با وجود فیلترینگ در کشور می‌توانیم هشتگ‌های کشورها را ترند کنیم و به یاری آنها بیاییم.
ما از کودتا در ترکیه می‌آموزیم که تبحر خاصی در خبرسازی داریم و می‌توانیم طوری در تلگرام خبر بزنیم که حتا خبرگزاری‌های رسمی و مهم کشور هم توییتر جعلی ترامپ را درباره کودتا در ترکیه منتشر کنند.
ما از کودتا در ترکیه می‌آموزیم که آنتالیا برایمان حکم وطن را دارد و اگر روزی نتوانیم به آنتالیا سفر کنیم خیلی غمگین می‌شویم و اردوغان باید کشور را از دست کودتاچیان نجات بدهد تا ما بتوانیم به آنتالیا سفر کنیم.
ما از کودتا در ترکیه می‌آموزیم که زین پس طوری باید به ترکیه سفر کنیم که اگر به کودتایی چیزی خوردیم بتوانیم یک هفته دوام بیاوریم.
ما از کودتا در ترکیه می‌آموزیم که آن قدر ایرانی در ترکیه هست که وقتی سی‌سی‌ان می‌خواهد با شاهدان کودتا حرف بزند حتما یک ایرانی بین آنها هست. همان طور که در میان شاهدان حادثه شهر نیس بود.
ما از کودتا در ترکیه می‌آموزیم که مهدی طارمی و رامین رضاییان به اروپا نرفته‌اند. ترکیه هم خاورمیانه است. به دلیل همین بلبشویی که دیدید. یعنی شب می‌خوابی صبح که بیدار می‌شوی حکومت دو بار دست‌به‌دست شده است و تانک‌ها هنوز در خیابان هستند.
ما از کودتا در ترکیه می‌آموزیم که همه کشورها به اتباع‌شان می‌گویند از خانه خارج نشوید اما ما باید از اتباع‌مان بخواهیم از لب ساحل به هتل‌ها برگردند.

باقی بقای‌تان

پایان پیام

رضا ساکی – خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)

کد خبر : 21764 ساعت خبر : 10:56 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=21764
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات