پایان امسال، جدیدترین وعده بازگشایی هتل صخره‌ای

روزنامه لرستان/ ۳۰تیر

درمانگاه تامین اجتماعی شهرستان دلفان عصر امروز با حضور علی ربیعی وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی و جمعی از مسئولان استان افتتاح شد. تسنیم نوشت عملیات اجرایی درمانگاه تأمین اجتماعی شهرستان دلفان سال ۹۱ آغاز شد اما به دلیل مشکلات اعتباری و پیمانکار تا اوایل سال ۹۳ پیشرفت فیزیکی چندانی نداشته تا اینکه آبان ماه سال ۹۴ روند ساخت آن مجدد از سرگرفته شد.

هتل صخره‌ای خرم‌آباد که به پروژه‌ای تاریخی تبدیل شده است بالاخره امسال به بهره‌برداری می‌رسد. فارس نوشت غلامرضا سلیمانی ظهر امروز در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان لرستان در خصوص راه‌اندازی و بهره‌برداری از هتل صخره‌ای شهرستان خرم‌آباد اظهار داشت: ساخت این هتل ۱۴ سال به طول انجامید که با واگذاری به سرمایه‌گذار جدید در ماه‌های آینده به بهره‌برداری می‌رسد. مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری لرستان با بیان اینکه هتل صخره‌ای طی مزایده صورت گرفته از سوی بانک عامل به سرمایه‌گذار جدید واگذار شده است، گفت: سرمایه‌گذار قبلی این هتل جهت تصمیم‌گیری برای بخشودگی سود جرائم تسهیلات بانکی  خواستار طرح موضوع در ستاد تسهیل استان شد تا اقدامات لازم در این خصوص صورت بگیرد.

مرداد امسال در هفته فرهنگی لرستان دو همایش اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی در تهران برگزار می‌شود. طی خبر فارس سعید شاهرخی ظهر امروز در جلسه هماهنگی برگزاری هفته فرهنگی لرستان در تهران اظهار کرد: هفته فرهنگی اقتصادی با همایش فرهنگی اجتماعی در ۲۵ مرداد ماه شروع می‌شود و همایش اقتصادی نیز در روز ۲۶ مرداد در تهران برگزار می‌شود. کمیته‌های برای طرح جزئیات برنامه‌های فرهنگی وجود دارند و در طول این همایش از ساعت ۱۷ تا ۲۳ برنامه‌های فرهنگی در محل بوستان گفت‌و‌گو برای عموم برگزار می‌شود. وی در زمینه پوشش خبری و همچنین تبلیغات تاکید بر فراهم کردن شرایط مناسب برای حضور خبرنگاران در طول هفته و همکاری صدا و سیمای استان لرستان برای پخش مستقیم و یا غیرمستقیم برنامه‌های نمایشگاه و همایش‌ها را داشتند.

مدیر کل محیط زیست لرستان امروز هم یک خبر خوب از دستگیری صیاد متخلف داشت. وی گفت: نیروهای گارد اجرایی اداره کل حفاظت محیط زیست لرستان روز گذشته در پی خبری مبنی بر زنده‌گیری ۳۲ سهره توسط یک متخلف زیست محیطی جهت خرید پرندگان با این فرد قرار گذاشتند.در این عملیات نیروهای اجرایی موفق به کشف و ضبط پرندگان و متخلف زیست محیطی به همراه تورهای زنده گیری شدند وی اظهار کرد :فرد متخلف با تشکیل پرونده به مراجع قانونی ارجاع شده است .

اگر هنوز برنامه‌ای برای آخر هفته‌تان نچیده‌اید من یک خبر خوب برایتان دارم. کنسرت موسیقی بنیامین بهادری جمعه و شنبه یکم و دوم مرداد‌ماه از ساعت  ٢٠تا ٢١:٣٠ در سالن همایش‌های بانک صادرات خرم‌آباد برگزار می‌شود. امین عباسیان،‌رئیس انجمن موسیقی لرستان با بیان این که کنسرت بنیامین با همکاری انجمن موسیقی لرستا‌ن و موسسه فرهنگی هنری شوگار و برگزار می‌شود، افزود: علاقه‌مندان برای تهیه بلیط می‌توانند از ۴ مرکز شامل انجمن موسیقی لرستان، دفتر خدمات ایرانسل با شماره تلفن ٣٣٢٠٠٠٠٠، شهر کتاب و استریو آوا در خرم‌آباد مراجعه کنند.

پایان پیام

گزارش‌گر: آرشین ساکی

کد خبر : 21941 ساعت خبر : 8:49 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=21941
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات