پرستو گلستانی: علاقه‌مندی‌ام را به فرهنگ کشورم با گلونی نشان دادم

به گزارش پایگاه خبری گلونی، پرستو گلستانی برای دومین بار است که با پوشش گلونی در تلویزیون ظاهر می‌شود. نخستین‌بار در «خندوانه» و حالا در «دورهمی». این حضور بازتاب بسیار گسترده‌ای در فضای مجازی داشته است. خانم گلستانی در گفت‌وگوی اختصاصی با گلونی درباره این پوشش و استقبال مخاطبان از آن گفت:

من به دلیل شغلم، سفرهای زیادی می‌کنم به شهرهای مختلف کشور. همچنین ما بازیگران و کسانی که کار هنری انجام می‌دهیم باید با مسایل بومی و فولکلور و محلی ایران آشنایی کامل داشته باشیم. من آدمی هستم که علاقه فراوان به فرهنگ‌های بومی و قومی مملکت خودم دارم و عقیده دارم نگه‌داشتن و پاس‌داشتن این فرهنگ‌ها بسیار ارزشمند است. من جدا از وجه هنری‌ام، به عنوان یک انسان بسیار علاقه دارم به فولکلور مردم کشورم. مخصوصا در این هجمه عجیب‌‌و‌غریب فرهنگی، در این هجوم جک‌های قومی که فرهنگ بومی و ملی را تخریب می‌کنند، همه ما رسالت داریم که این داشته‌ها را زنده نگه داریم.

من در سفرهایی که به استان لرستان داشتم با گلونی آشنا شدم. به نظرم این روسری به‌ شدت به‌روز است، به شدت زیباست و به‌ شدت اصیل است. گلونی برای من سمبل عشق است و مانند مادر می‌ماند. در این دنیای مدبازار که متاسفانه در کشور ما وجود دارد و این هجومی که به فرهنگ ما می‌شود من در خندوانه و دورهمی با گلونی شرکت کردم و با این کار علاقه‌مندی‌ام را به فرهنگ کشورم نشان دادم.

پرستو گلستانی ادامه داد: من هیچ فرقی میان مردم ایران نمی‌گذارم و همه اقوام را دوست دارم و مطمئن باشید حتما در آینده با روسری ترکمنی، شمالی، کردی و… در برنامه‌ها شرکت خواهم کرد. گلونی به گمان من یک پوشش ملی است. ما کشور رنگ‌ها هستیم و حیف است که قدر داشته‌های خود را ندانیم.

پایان پیام

کد خبر : 21684 ساعت خبر : 8:58 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=21684
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات