چالش فیش حقوقی‌ات را رو کن عموجان

به گزارش پایگاه خبری گلونی، این روزها مخالف و موافق، دوست و آشنا و رفیق، مدیران خرد و کلان و حتا مدیران گروه های تلگرامی در حال رو کردن فیش حقوقی‌شان هستند. این دوستان در این امر خیر آن‌قدر پیش رفته‌اند که به فیش حقوقی پدر و مادر و عمه و بستگان سببی و نسبی رسیده‌اند.

این روزها در خیابان در میان گفت‌وشنودهای مردم می‌شنویم که به هم می‌گویند: برو تا فیش حقوقی‌ات را رو نکرده‌ام. و جواب می‌شنود: برو فیش حقوقی پدرت را رو کن. بعد هم یک سری حرف‌های روشنگرانه و افشاگرانه‌ و بگم‌بگم‌های دیگر رد و بدل می‌شود. مثلاً این‌که: نذار بگم توی فیش حقوقی بابات چقدر حق تفریح و ورزش برات می‌ریختن، سوسول. یا دیگری جواب می‌دهد: دهن من رو باز نکن، نذار بگم هم روز مرد پاداش و عیدی می‌گرفتی هم روز زن، عزیز جان.
خلاصه قدر فیش حقوقی خودتان را بدانید. در این بلبشوی فیش حقوقی، هستند کسانی که حتا یک فیش حقوقی ناقابل ندارند تا رو کنند و به آن فخر بفروشند. هستند مدیران محترم کانال‌ها و گروه‌های تلگرامی که با این‌که مدیر هستند اما خالصانه خدمت می‌کنند و در فیش حقوقی‌شان خبری از حق مدیریت و چه و چه نیست.
در پایان نظر چند تن از شخصیت‌های سیاسی و فرهنگی را در مورد چالش «فیش حقوقی‌ات را رو کن عمو» می‌آوریم:

بارش بارانی که رفته تا برگردد
فکر کنم دفعه‌ی آخر فیش‌های حقوقی‌ام رو بردم بانک تا ضامن اسفندیار بشم. بعدش هر چی می‌گردم نیست، فکر کنم اون رو هم لولو برد.

خاوری
آدم که کف دستش رو بو نکرده، من اگه می‌دونستم قراره این قدر حقوق بدن، اختلاس نمی‌کردم.

اصغر فرهادی
اسم فیلم بعدی‌ام جدایی حقوق از مدیر یا حقوق‌نده خواهد بود.

کی‌روش
اگر به جام جهانی صعود نکنیم فیش حقوقی برانکو را رو می‌کنم.

برانکو
حیف که من آدم مؤدبی هستم وگرنه می‌گفتم: فیش رو کنی، فیش رو می‌کنم.

وزیر بهداشت
من عیادت دوست دارم، می‌شه به جای چالش فیش حقوقی چالش بریم عیادت عمو برگزار کنیم؟

مسعود فراستی
همه‌ی فیش‌حقوقی‌ها را بیاورید تا من نقدشان کنم.

سرهنگ علیفر
فیش حقوقی‌ام رو بکنم توی چشمت تا بفهمی نباید توی اسناد مهم مثل ویکی‌پدیا دست ببری، ای جوانک بیکار و بی فیش، ای امیر دولاب!

ظریف
در آخرین دیدارمان، خانم موگرینی ناگهان فیش حقوقی‌اش را رو کرد و من با عصبانیت به او گفتم: هیچ‌وقت برای یک ایرانی فیش حقوقی‌ات را رو نکن. بعد همه با هم لبخند زدیم.

پایان پیام

گزارش‌گر: علیرضا لبش

کد خبر : 20700 ساعت خبر : 2:42 ق.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=20700
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات