کتاب موسیقی ۱۳۹۵ منتشر شد

کتاب موسیقی ۱۳۹۵ منتشر شد

کتاب پژوهشی و مصور “موسیقی ۱۳۹۵” حاوی آمار، اطلاعات، مستندات وعکس‌های ارزشمند تالیف حمیدرضا عاطفی به بازار عرضه شد.

به گزارش پایگاه خبری گلونی  کتاب موسیقی ۱۳۹۵ با ویژگی‌های منحصربه فرد، با همکاری یک تیم پژوهشی تهیه شده و بخش‌های مختلفی را در حوزه‌های مختلف موسیقی سنتی، نواحی، کلاسیک و پاپ در برگرفته است.

از ویژگی‌های این سالنامه و کتاب موسیقی می‌توان به درج تصاویر صدها هنرمند و موسیقیدان یک قرن گذشته به انضمام تاریخ تولد و درگذشت دقیق آنها، ارائه اطلاعات آماری و همچنین گزارش تصویری اتفاقات مهم موسیقایی دو سال اخیر، ارائه اطلاعات مربوط به شرکت‌ها، گروه‌ها، سایت‌ها، وبلاگ‌ها، موسسات و … که در زمینه موسیقی فعالیت می‌کنند اشاره کرد.

علاوه بر اطلاعات ذکر شده، اسامی مسئولان و هنرمندلن انجمن موسیقی شهرهای مختلف و نیز انتشار صدها عکس منحصربه‌فرد تاریخی از موسیقیدان‌ها و برخی کنسرت‌های برجسته از دیگر ویژگی‌های این سالنامه است.

طرح و پژوهش کتاب موسیقی ۱۳۹۵ از حمیدرضا عاطفی (عضو هیئت مدیره کانون پژوهشگران خانه موسیقی ایران) است که برای چهارمین دوره به طور مستقل و غیر وابسته تهیه شده است.

علاقه‌مندان می‌توانند این سالنامه را از مرکز پخش رها (۸۸۹۲۱۲۷۰) مراکزی همچون موسیقی عارف، آوای خانه (۶۶۵۷۶۲۲۳)، شهر کتاب‌های مناطق مختلف تهران و فروشگاه‌های معتبر موسیقی تهیه نمایند.

کتاب مجموعه‌ای از صفحاتِ نوشته‌شده، مصوّر، چاپ‌شده یا صفحات خالی (صفحه سفید و نانوشته)؛ ساخته‌شده از جوهر، کاغذ (ورق)، پوست حیوانات یا مواد دیگر (چسب، نخ و…) است که معمولاً از یک طرف یا سمت به یکدیگر محکم شده یا متصل می‌شوند. هر برگه در کتاب، ورق و هر سمت یا روی هر ورق، صفحه نامیده می‌شود.

به جلد کردن کتاب به اصطلاح صحافی گفته می‌شود. کتاب در اندازه‌هایِ گوناگون دیده می‌شود. در ایران، قطع رحلی، وزیری و جیبی از مشهورترین قطع‌های کتاب است. کوچک‌ترین کتاب دنیا یک انجیل است که در موزهٔ کلیسایِ وانک اصفهان نگهداری می‌شود. اولین کتاب به زبان فارسی در هند و به دست یک ارمنی به زیور طبع آراسته شده‌است. از انواع دیگر کتاب، کتاب دیجیتالی (e-Book) است که کتاب در قالب بسته‌های نرم‌افزاری مانندِ پی‌دی‌اف ارائه می‌شود که وسایلی نیز به نام کتابخوان الکترونیکی مانندِ آمازون کیندل برای خواندن آن به کار می‌رود. نمونهٔ دیگری از کتاب غیرِ چاپّی کتاب صوتی است.

 پایان پیام

کد خبر : 20609 ساعت خبر : 1:54 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=20609
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات