کنسرت رحمانپور و آشتیانی در خرم‌آباد

کنسرت رحمانپور و آشتیانی در خرم‌آباد

روزنامه لرستان/ ۱۴ تیر ۱۳۹۵

به گزارش پایگاه خبری گلونی این روزها کم‌و‌بیش خبرهایی شنیده می‌شود از شکار و صید و گاه خرید و فروش غیرمجاز. پدیده‌ای که باید با فرهنگ‌سازی و مجازات مناسب هرچه سریع‌تر و بهتر جلویش را گرفت. امروز مدیر کل محیط زیست لرستان خبری از دستگیری فروشنده اینترنتی سمور داشت. مهرداد فتحی بیرانوند گفت: بنا بر گزارش روابط عمومی منطقه حفاظت شده سفید کوه خرم‌آباد منبع فروش ۱۰ تخته سمور تاکسی درمی شده در سایت دیوار مورد بررسی قرار گرفت . وی اظهار کرد : در این راستا متخلف زیست محیطی دستگیرو با تشکیل پرونده تخلف زیست محیطی به مراجع قضایی ارجاع شده است. فتحی بیرانوند گفت : جریمه شکار هر قلاده سمور ۳۵ میلیون ریال است .
این خبر خوب دستگیری فروشنده اینترنتی به کنار یک خبر دستگیری دیگر هم از شکارچیان متخلف داریم.  امیر محمدی‌نژاد ریس اداره محیط زیست پلدختر گفت : نیروهای اجرایی محیط زیست پلدختر که به‌صورت شبانه‌روز در مناطق تحت مدیریت این اداره اقدام به گشت و کنترل می‌نمایند ،در منطقه پاعلم و پل زال. ۳متخلف شکار و صید را دستگیر نمودند که از متخلفین تعداد سه عدد لنسر .۶عدد ماهی شیر بت و یک رشته تور دامی ضبط و کشف نمودند و پس از اخذ جریمه که طبق آخرین مصوبه شورایی عالی محیط زیست برای هر قطعه ماهی شیر بت مبلغ ۱۰۰۰۰۰۰ملیون ریال اخذ می‌گردد پرونده متخلفین به مراجع قضایی معرفی گردید که در صورت سابقه صید به حبس ۶تا ۱یکسال محکوم می‌گردند.

به اطلاع آن دسته از علاقه‌مندان به رشته ورزشی ماهیگیری می‌رساند پروانه ماهیگیری با قلاب لنسر در کلیه ادارات محیط زیست صادر می‌گردد ،لذا از هر گونه اقدام به صید ماهی با قلاب و تور بدون پروانه صید ماهی جدا” خوداری فرمایید.

امیدوارم این اخبار تلنگری باشد برای متخلفین.

طی خبر تسنیم فرشاد رضایی،‌معاون اداره کل راه و شهرسازی لرستان شامگاه یکشنبه در جلسه شورای مسکن استان لرستان که در سالن جلسات استانداری برگزار شد، با اشاره به زمان‌بندی افتتاح پروژه‌های مسکن مهر در استان اظهارداشت: در حال حاضر ۸۵۳ واحد مسکن مهر آماده بهره‌برداری است و در سه‌ماهه دوم نیز دو هزار و ۲۱۴ واحد که ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارند به بهره‌برداری می‌رسند. در سه‌ماهه سوم سال ۹۵، هزار و ۲۳۶ واحد و در سه‌ماهه چهارم دو هزار و ۱۲۲ واحد آماده بهره‌برداری می‌شود. در سه‌ماهه اول سال ۹۶، ۵۹۸ و در سه‌ماهه دوم هزار و ۷۸۲ واحد که متعلق به تعاونی‌های ارتش و فرهنگیان است به بهره‌برداری می‌رسند.

همراهان روزنامه لرستان امروز یک خبر هنری خوب داریم که گذاشتم برای آخر روزنامه‌. به مناسبت عید سعید فطر ، گروه موسیقی راهو به خوانندگی «ایرج رحمانپور» و  «سیف الدین آشتیانی» در خرم‌آباد به روی صحنه می‌رود. این کنسرت با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خرم‌آباد و انجمن موسیقی لرستان «ایرج رحمانپور» و «سیف‎الدین آشتیانی» شامگاه روزهای ١۶ و ١٨ تیرماه ساعت ٢١ در سالن بانک صادرات خرم‌آباد روی صحنه خواهد رفت. علاقه‌مندان جهت تهیه بلیت می‌توانند به دفتر انجمن موسیقی لرستان مجتمع فرهنگی هنری ارشاد ٣٣٢٣٨۵٩٨، فروشگاه موسیقی نوای زاگرس ضلع شرقی چهارراه فرهنگ ٣٣٣٣۵٩۴٠)، شهر کتاب خیابان علوی جنب بانک پاسارگاد ٣٣٣٣٧۴٠۵ و تارنمای ایران کنسرت.iranconcert.com مراجعه نمایند.

پایان پیام

گزارش‌گر: آرشین ساکی

کد خبر : 21117 ساعت خبر : 11:08 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=21117
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات