یزد به شهرهای گروه سینمایی هنروتجربه اضافه شد

هنر و تجربه: فیلم‌های گروه سینمایی «هنروتجربه» در شهر یزد هم به نمایش در می‌آیند.

به گزارش پایگاه خبری گلونی، با نمایش فیلم «چهارشنبه» ساخته سروش محمدزاده، شهر یزد هم به شهرهایی می‌پیوندد که فیلم‌های گروه هنروتجربه را نمایش می‌دهند. قرار است پردیس مجتمع تجاری «تک» یزد نمایش‌دهنده آثار گروه هنروتجربه باشد و اکران فیلم‌های هنر و تجربه در این پردیس سینمایی، با نمایش فیلم چهارشنبه از امروز دوشنبه ۱۴ تیرماه افتتاح می‌شود.

پیش از یزد شهرهای اصفهان، مشهد، شیراز، اهواز، قم، کرج، گرگان، سنندج، تبریز و آبادان نیز به هنروتجربه پیوسته بودند. این پردیس در صفائیه بلوار جانباز( اطلسی ) بلوار شهید قندی واقع است و ۱۲۰۰ صندلی در ۵ سالن نمایش دارد.

پایان پیام

چهارشنبه

چهارشنبه فیلمی به کارگردانی سروش محمدزاده، نویسندگی سروش محمدزاده و پیمان ناجی و تهیه‌کنندگی یوسف وجدان‌دوست محصول سال ۱۳۹۴ ایران است.

این فیلم از تاریخ ۲۴ اسفند ۱۳۹۴ در سینماهای ایران اکران شده است
برنده تندیس بهترین کارگردانی از بخش هنر و تجربه سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر (۱۳۹۴)
در مراسم عروسي يک اتفاق ناگهاني باعث کشته شدن پدر خانواده مي شود. يکي از اعضاي خانواده مقتول به دنبال اين است که بر هر شکل قصاص انجام شود و بخش ديگري از اعضاي خانواده در برابر اين خواسته مقاومت مي کنند. کشمکش ميان اين دو گروه باعث شکل گيري شرايطي مي شود که همه را درگير مي کند.

هستی مهدوی‌فر (زادهٔ ۲۱ آذر ۱۳۷۰ در تهران) بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر اهل ایران است.
مهدوی‌فر در سریال‌های جراحت، مادرانه، گذر از رنج‌ها، حانیه، سایه بان و فیلم‌های سوت پایان، چهارشنبه، پنجاه کیلو آلبالو، کمدی انسانی و ماجرای نیمروز: رد خون بازی کرده که نوع هر کدام از نقش‌هایش گوناگون است؛ از دختری متفاوت در «سوت پایان» تا نقش یک دختر لال در «زبان مادری». او در «مادرانه» در نقش دختری دبیرستانی که گرفتار اعتیاد گشته، ظاهر شد؛ در ماجرای نیمروز نیز به ایفای نقشی متفاوت و خاکستری پرداخت.

کد خبر : 21040 ساعت خبر : 9:18 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=21040
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات