گلونی

اجرای گروه موسیقی بانوان گلاره در بوستان گفت‌وگو

اجرای گروه موسیقی بانوان گلاره در بوستان گفت‌وگو

گروه موسیقی گلاره در هفته فرهنگی لرستان اجرای برنامه می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری گلونی فاطمه بهاروند سرپرست گروه موسیقی بانوان گلاره در گفت‌گو با خبرنگار گلونی گفت: گروه گلاره در چهارمین شب از هفته فرهنگی و اقتصادی لرستان در بوستان گفت‌وگوی تهران ساعت ۸ شب روی صحنه می‌رود.

اجرای گروه موسیقی بانوان گلاره در بوستان گفت‌وگو

این هنرمند لرستانی افزود: برای فرداشب چند آهنگ فولکلور آماده شده است. سیب بیارم، چهارمضراب استاد پیرولی، سوزه سوزه، تفنگ و آهنگ‌های سه‌پا و دوپا برای حاضران اجرا می‌شود.

وی افزود: بعضی از آهنگ‌های قدیمی در این کنسرت با تنظیم تازه و فضای نوتر نواخته خواهند شد. در این اجرا آقای محمد بیرانوند به عنوان هم‌خوان گروه گلاره را همراهی می‌کند.

اعضای گروه گلاره عبارتند از فاطمه بهاروند نوازنده تار و سرپرست گروه، فهیمه شرفی نوازنده سه تار، ماهور جوزایی نوازنده کمانچه، صبا قاسمی نوازنده دف، نوش آفرین کشوری نوازنده کمانچه، میترا استغفاری، شیوا قاسمی نوازنده سه تار، صبا بیرانوند خواننده.

موسیقی یا موزیک (به فرانسوی: musique) که در فارسی به آن خُنیا هم گفته می‌شد، یکی از فعالیت‌های بشری است که بُن‌مایهٔ تشکیل‌دهندهٔ آن، صدا و سکوت است. عناصر اصلی تشکیل‌دهندهٔ موسیقی شامل زیروبمی (نَواک) (تعیین‌کنندهٔ ملودی و هارمونی) و ریتم است.

پایان پیام

خروج از نسخه موبایل