گلونی

انتصاب اولین فرمانده زن یگان محیط زیست کشور در لرستان

روزنامه لرستان/ ۲۰ مرداد

چند وقتی است خبرهای محیط زیستی روزنامه کمرنگ شده پس شدیدا واجب است که روزنامه امروز  را با خبرهای محیط زیست شروع کنیم. در راستای انجام پایش‌های زیست محیطی، از واحدهای تولیدی شن و ماسه و کارخانه آسفالت شهرداری دلفان بازدید و پایش زیست محیطی صورت گرفت. رئیس اداره حفاظت محیط زیست دلفان اظهار داشتند: نحوه ی فعالیت صنایع در این شهرستان به صورت مستمر پایش می‌شوند. و صاحبان این صنایع و کارخانجات ملزم به معرفی آزمایشگاه معتمد در خصوص عدم آلایندگی صنایع خود به این اداره می‌باشند.

امروز معاون نظارت و پایش اداره کل حفاظت محیط زیست لرستان گفت: در پی گزارش کسبه شهرک صنوف زاگرس مبنی بر برخورد پرندگان با شبکه‌های انتقال برق شرکت برق استان که موجب تلف شدن آنها می‌گشت و بازدید میدانی کارشناسان اداره کل حفاظت محیط زیست لرستان از محل مورد نظر، از سوی این اداره کل مکاتبه‌ای با شرکت برق استان لرستان صورت گرفت و خواستار بکارگیری تمهیدات ایمنی و زیست محیطی جهت به حداقل رساندن این حوادث و حفاظت از تنوع زیستی شدند

اولین فرمانده زن یگان حفاظت از جنگل‌ها و مراتع کشور در لرستان منصوب شد. طی خبر مهر فاطمه محمودی طی حکمی از سوی احمد ربیعی رئیس منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان ازنا به عنوان اولین فرمانده زن یگان حفاظت از جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری کشور در لرستان منصوب شد.

به مناسبت  روز خبرنگار و گرامیداشت یاد و خاطره شهید محمود صارمی، تیم‌های فوتسال منتخب خبرنگاران لرستان و کارکنان صدا و سیمای مرکز لرستان در زمین چمن مصنوعی صدا و سیما به مصاف هم رفتند .به نقل از صدا و سیمای مرکز لرستان این بازی که در حضور بازوند مدیرکل صدا و سیمای مرکز لرستان ، عزیزپور مدیرکل ورزش و جوانان لرستان و جمعی از پیشکسوتان فوتبال لرستان برگزار شد، تیم فوتسال منتخب خبرنگاران موفق شد برابر میزبانش صدا و سیمای مرکز لرستان به پیروزی دست یابد.

هم‌چنین یحیی عیدی‌بیرانوند شامگاه سه‌شنبه در مراسم گرامیداشت روز خبرنگار که در هتل شهرداری خرم‌آباد برگزار شد بیان کرد: به‌پاس خدمات خبرنگاران پلی که قرار بود به نام مازیار نام‌گذاری شود به نام شهید صارمی نام‌گذاری شده و ۲۱ مرداد ماه افتتاح می‌شود.

پایان پیام

گزارش‌گر: آرشین ساکی

خروج از نسخه موبایل