گلونی

ایثارگر کوهدشتی فدای اطفاء حریق جنگل‌های بلوط

پدر ایثارگر کوهدشتی خود را فدای اطفاکردن جنگل‌های کوهدشت کرد.

به گزارش پایگاه خبری گلونی، امروز رشید نامداری از اهالی فداکار ساکن روستای گلسرخ بعد از مشاهده حریق در مراتع اطراف روستا بلافاصله دست به‌کار می‌شود و تلاش خود را برای خاموش‌کردن آنها به‌کار می بندد.

در این حین این پدر فداکار کوهدشتی دچار حریق می‌شود بعد از رسیدن نیروهای امدادی به مراکز درمانی منتقل می‌شود و به علت شدت زیاد میزان سوختگی که میزان آن بالای ۸۰ درصد است به بیمارستان شهدای عشایر خرم‌آباد انتقال داده می‌شود.

گفته می‌شود هم‌اکنون حال عمومی رشید نامداری مناسب نیست.

پایان پیام

بروز رسانی خبر

رشید نامداری

رشید طبیعت لرستان که در جریان مهار آتش‌سوزی مزارع کوهدشت دچار سوختگی شده بود، يك‌شنبه 17 مردادماه به دیار باقي شتافت.
“رشید نامداری” که هفته گذشته در مزارع کشاورزی و مراتع مابین روستاهای گراب کوچک و گل‌سرخ واقع در بخش طرهان شهرستان کوهدشت؛ دچار سوختگی شد ه بود؛ دار فانی را وداع گفت.
نامداری که از اهالی روستای گل‌سرخ کوهدشت لرستان بود؛ هنگامی که متوجه آتش‌سوزی در مراتع اطراف روستا شد برای جلو گیری از گسترش آتش تن به خطر داد اما شعله‌ها او را امان نداند.
وی چند روزی را در بیمارستان شهدای عشایر خرم‌آباد بستری بود؛ اما شدت جراحات وارده به حدی بود که سرانجام جان‌به‌جان آفرین تسلیم کرد.
مراسم تشییع این بزرگ‌مرد فداكار لرستانی روز گذشته در میان حزن و اندوه دوستداران طبیعت در کوهدشت برگزار شد.

پدر بلوط ایران که در مراسم تشییع این بزرگ مرد لرستانی حضور داشت با اظهار تاسف از مرگ نامداری، پیامی صادر کرد.
در متن این پیام آمده است:
به نام آفریدگار هوا، آب، زمین و جنگل
تمام قد بر پیکر مطهر این نامدار و نام‌آور رشید لرستان زمین، تعظیم می‌کنم و برخود می‌بالم که چنین مردانی در سرزمینم مایه‌ی فخر و مباهات محیط زیست، بلوط و فرهنگ رشادت هستند.

 

خروج از نسخه موبایل