گلونی

بازدید وزیر صنعت، معدن و تجارت از غرفه گلونی

محمدرضا نعمت‌زاده وزیر صنعت، معدن و تجارت در دومین روز از هفته فرهنگی و اقتصادی لرستان از غرفه گلونی دیدن کردند.

به گزارش پایگاه خبری گلونی، در روز دوم هفته فرهنگی و اقتصادی لرستان در بوستان گفت‌وگوی تهران، وزیر صنعت، معدن و تجارت جناب آقای محمدرضا نعمت‌زاده به همراه معاونان این وزارتخانه و با همراهی آقای دکتر حمیدرضا حنان رئیس اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان و مهندس صفی‌خانی مدیرکل صنعت و معدن استان لرستان از غرفه گلونی بازدید کردند.

آقای نعمت‌زاده پس از دریافت اطلاعات در مورد پیشینه گلونی و همچنین فعالیت پایگاه خبری گلونی، از ایجاد برند گلونی ابراز رضایت و در ادامه برای گلونی آرزوی موفقیت کرد.

محمدرضا نعمت‌زاده
محمدرضا نعمت‌زاده در تیر ماه سال ۱۳۲۴ در شهر تبریز زاده شد. وی تحصیلات مقدماتی خود را در این شهر به انجام رساند، سپس به تهران نقل مکان کرد و در مدرسه جامعه تعلیمات اسلامی سیدجعفری و بعد در دبیرستان فیاضی، تحصیل کرد. وی ۲ سال آخر تا دریافت مدرک دیپلم متوسطه را در دبیرستان علوی گذراند.
در اواسط دهه ۱۳۴۰ او برای ادامه تحصیلات، راهی ایالات متحده آمریکا شد و در سال ۱۳۴۷ مدرک کارشناسی مهندسی محیط‌زیست را از دانشگاه ایالتی کالیفرنیا در سن لوئی ابیسپو دریافت کرد. وی در زمان تحصیل در آمریکا، با مشارکت گروهی از دانشجویان ایرانی مقیم ایالات متحده، انجمن اسلامی غرب آمریکا را تأسیس کرد. سپس برای ادامه تحصیل در مقطع فوق لیسانس مدیریت صنعتی، وارد دانشگاه کالیفرنیا، برکلی شد، ولی تحصیلات در مقطع کارشناسی ارشد را نیمه‌کاره رها کرد و در اواخر دهه ۱۳۴۰ به ایران برگشت. از همان ماه‌های آغازین بازگشت به ایران، جذب بخش خصوصی شد و در دوره‌ای نیز، دبیر آموزش و پرورش بود و مبحث موتور و مکانیک را در مقطع دبیرستان تدریس می‌کرد و تا سال ۱۳۵۶ نیز در کارخانه‌ای خانوادگی، مدیر فنی بود. پیش از انقلاب ۱۳۵۷ با مختصر سابقه‌ای که در اعتراض‌ها و فعالیت‌های انقلابی داشت

عکسها از انوشه میرمجلسی است.

پایان پیام

 

خروج از نسخه موبایل