گلونی

برنامه‌ها تئاتر شهر دچار خلل نمی‌شود

برنامه‌ها تئاتر شهر دچار خلل نمی‌شود

رییس جدید تئاتر شهر یکی از مهم‌ترین اولویت‌های خود را ساماندهی فضای پیرامونی این مجموعه دانست و تاکید کرد: هیچ خللی در برنامه اجرای نمایش‌ها به وجود نمی‌آید.

به گزارش پایگاه خبری گلونی، «پیمان شریعتی» که روز گذشته (۷ مرداد) برای ریاست تئاتر شهر حکم گرفته است، گفت: قطعا اتفاق عجیبی در سیستم تغییر مدیریت تئاتر شهر رخ نداد؛ زیرا همه ما متعلق به یک سیستم هستیم؛ بنابراین برنامه‌ها به قوت خود باقی هستند و خللی در تعهدهایی که تا امروز ایجاد شده پیش نمی‌آید.

او سر و سامان دادن به فضای بیرونی تئاتر شهر را از دیگر اولویت‌های مهم خود برشمرد و افزود :‌ تمام تلاش خود را به کار می‌گیرم تا حداکثرِ استفاده را از ظرفیت مدیریت شهری داشته باشیم و می‌کوشم در برنامه‌ای کوتاه‌مدت، به بهسازی مجموعه تئاتر شهر بپردازیم.

وی ادامه داد: قطعا در این زمینه نیازمند حمایت هنرمندان هستیم و در این رهگذر جشنواره تئاتر عروسکی فرصت بسیار مناسبی است تا از پتانسیل خانم برومند (دبیر جشنواره) و دیگر دوستان بهره‌مند شویم تا شانیت این مجموعه را به لحاظ فضای پیرامونی حفظ کنیم.

شریعتی که با حفظ سمت در جایگاه معاونت اداره کل هنرهای نمایشی، مدیریت تئاتر شهر را عهده‌دار شده است، درباره حضور همزمان خود در این دو بخش توضیح داد: طبیعتا با توجه به مسئولیتی که در تئاتر شهر به من واگذار شده، باید بخش اعظم ‌انرژی‌ام را به این مجموعه معطوف کنم، اما این موضوع منافاتی با پست سازمانی‌ام در مرکز هنرهای نمایشی نخواهد داشت.

بعدا درباره روند بازسازی تصمیم‌گیری خواهد شد.

وی درباره برنامه‌هایش برای ادامه بازسازی تئاتر شهر نیز گفت: اول باید در مجموعه مستقر شوم و شرایط را ارزیابی کنم و قطعا بعدا درباره روند بازسازی تصمیم‌گیری خواهد شد.

پیمان شریعتی تاکید کرد: مسلما ارتقاء جایگاه تئاتر شهر به همراهی همه هنرمندان وابسته است و باید تلاش کنیم همه هنرمندان و خانواده تئاتر در این ارتقا سهم داشته باشند، مطمئنا تمام مدیران پیشین هم برای این موضوع زحمت کشیده‌اند.

پایان پیام

خروج از نسخه موبایل