گلونی

دشت یک امتیازی خیبر از یزد

دشت یک امتیازی خیبر از یزد

روزنامه لرستان/ ۱۷ مرداد

به گزارش پایگاه خبری گلونی، خیبر خرم‌آباد از یزد دست خالی برنگشت. در اولین روز لیگ دسته اول باشگاه‌های فوتبال کشور تیم خیبر خرم‌آباد در یزد توانست فولاد این شهر را متوقف کند. مصطفی عالیخانی در دقیقه ۲۰ گل اول بازی را برای خیبر زد ولی فولادی‌ها توانستند از روی نقطه پنالتی این گل را جبران کنند. بازی این دو تیم با همین نتیجه به پایان رسید تا سبزپوشان اولین امتیاز فصل جدید را دشت کند.

امروز روز خبرنگار بود و خبرهای مهم روز هم حاشیه همین مناسبت است. با حضور جمعی از مسئولان بروجرد، مزار خبرنگار شهید محمود صارمی غبارروبی و عطرافشانی شد. هم‌چنین مراسم گرامی‌داشت روز خبرنگار با حضور خانواده شهیدان محمود صارمی و شهید علیرضا حیدریان در سالن اجتماعات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان برگزار شد. تسنیم نوشت سعید شاهرخی معاون سیاسی و امنیتی استاندار لرستان در این مراسم ضمن تبریک روز خبرنگار اظهار داشت: وظیفه‌داریم یاد همه شهدا به‌ویژه شهیدان اهل‌قلم، شهید صارمی و شهید حیدریان را گرامی بداریم. وی گفت: سختی و مشکلات کار خبرنگاران را خوب می‌دانیم و برای رفع موانع و مشکلات و اینکه بتوانیم اثربخش عمل کنید باید جلسات خصوصی‌تری با خبرنگاران برگزار شود. طی خبر فارس،‌ امام جمعه خرم‌آباد در این مراسم با بیان اینکه مهم‌ترین خصوصیت این دو شهید بزرگوار پاکی و صداقت بوده است اضافه کرد: اگر در این شهر پلی یا معبری یا خیابانی به نام شهید خبرنگار باشد این بهترین تجلیل و تکریم است، لذا امیدوار هستیم که مسوؤلان توجه داشته باشند. وی هم‌چنین خواستار ایجاد نشریات تخصصی در راستای اقتصاد مقاومتی و سبک زندگی اسلامی شد.

دشت یک امتیازی خیبر از یزد

دبیر جشنواره مطبوعاتی انجمن صنفی خبرنگاران و روزنامه‌نگاران ایران به همین مناسبت گفت: به‌منظور تعامل بیشتر انجمن با اعضا و در راستای ارتقای بازدهی و اثرگذاری تولیدات رسانه‌ای روزنامه‌نگاران و معرفی آثار برتر، جشنواره مطبوعاتی این انجمن برگزار می‌شود. به گزارش صدا و سیمای مرکز استان، حسن ضابطی اظهار کرد: این انجمن تلاش می‌کند تا با برگزاری دو جشنواره‌ مطبوعاتی در هر سال برای آثاری که در روزنامه‌ها، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های اطلاع‌رسانی منتشر شده‌اند، از صاحبان آثار  برتر تقدیر به عمل آورد.

خبر آخر روزنامه هم خبر اشتغال‌زایی برای بانوان دلفان است. امروز نماینده مردم سلسله و دلفان بابیان اینکه از ۳۲ سوله ناحیه صنعتی دلفان تنها دو سوله فعال است، تصریح کرد: استاندار لرستان قول دادند تا در آینده نزدیک سه سوله‌ از ناحیه صنعتی دلفان راه‌اندازی شود. مقررشده تا یک واحد در این ناحیه صنعتی برای توانمندسازی بانوان، یک واحد برای تولید پوشاک و یک واحد دیگر برای کشاورزی، بسته‌بندی حبوبات و یک کارگاه فرش راه‌اندازی شود.

پایان پیام

گزارش‌گر: آرشین ساکی

خروج از نسخه موبایل