گلونی

دعوت از کیمیا علیزاده برای ادامه تحصیل

دعوت از کیمیا علیزاده برای ادامه تحصیل

به گزارش پایگاه خبری گلونی، رئیس دانشگاه الزهرا با صدور پیامی قهرمانی بانوی ایرانی را در المپیک را تبریک گفت و از وی برای ادامه تحصیل در این دانشگاه دعوت کرد.

دعوت از کیمیا علیزاده

انسیه خزعلی رئیس دانشگاه الزهرا(س) به نمایندگی از جامعه دانشگاهی طی نامه‌ای پیروزی افتخار آفرین کیمیا علیزاده قهرمان تکواندو در المپیک ۲۰۱۶ ریو را به وی تبریک گفت و این موفقیت بزرگ در عرصه بین المللی را نماد توانمندی و قابلیت زن ایرانی در رقابت های جهانی عنوان کرد.

رئیس دانشگاه الزهرا(س) از اولین بانوی مدال آور ایرانی در بازی های المپیک برای تحصیل در این دانشگاه که یکی از اهدافش رسیدن به جایگاه قطب علمی ورزشی بانوان است دعوت به عمل آورد.

کیمیا علیزاده تکواندو کار تیم ملی ایران توانست مدال برنز المپیک ۲۰۱۶ ریو را کسب کند و اولین بانوی ایرانی است که در تاریخ المپیک به مدال دست یافته است.

کیمیا علیزاده زنوزی (زاده ۱۹ تیر ۱۳۷۷ در کرج)، تکواندوکار ایرانی است. او در بازی‌های المپیک ریو ۲۰۱۶ در کلاس وزن ۵۷ کیلوگرم زنان برنده مدال برنز شد. وی نخستین و تنها زن ایرانی است که در تاریخ ایران در بازی‌های المپیک، برنده مدال شده‌ و نیز با هیجده سال سن جوان‌ترین مدال‌آور تاریخ ایران در ادوار المپیک است.

پایان پیام

خروج از نسخه موبایل