گلونی

رونمایی از بازی شتاب در شهر ۲

صبح امروز با حضور مسئولین و اصحاب رسانه از بازی رایانه‌ای “شتاب در شهر۲” در فرهنگ‌سرای سرو رونمایی شد.

به گزارش پایگاه خبری گلونی، در آغاز این مراسم مهندس حسین احمدی مدیر شرکت آروین تک، شرکت سازنده‌ی بازی گفت: حدود ۱۵ سال است که به‌صورت انحصاری در زمینه تولید بازی‌های جاده‌ای یا بازی ماشین فعالیت داریم. از بازی‌هایی که تاکنون توسط شرکت آروین تک ساخته شده است می‌توان:

بازی هنر رانندگی سال ۱۳۸۱، فوتبال ماشینی‌ها سال ۱۳۸۴، رانندگی در دلیجان سال ۱۳۸۷، شتاب در شهر ۱ سال ۱۳۹۰ و اکنون بازی شتاب در شهر ۲ را در سال ۱۳۹۵ نام برد، که تمام ابزارهای ساخت و تولید این بازی توسط خود شرکت ساخته شده است و از  موتور بازی‌سازی آماده استفاده نکردیم.

احمدی با اشاره به ویژگی‌های بازی ادامه داد، نقشه بازی “شتاب در شهر ۲” بیش از ۷۰ کیلومتر مربع هست و از ویژگی‌های آن نسبت به بازی‌های قبلی این هست که داستان دارد، گویندگان حرفه‌ای شخصیت‌های داستان را صداگذاری کردند و ۲۳ ماشین ایرانی و خارجی در بازی وجود دارد؛ بازی از یک ماشین ضعیف شروع می‌شود وبا افزایش سرمایه امکان ارتقای ماشین در فیزیک آن یا گیم پلی بازی وجود دارد، برای مثال: می‌توانید ماشین را اسپرت کنید یا دستگاه پخش آن را عوض کنید. همچنین بازی کنندگان قابلیت ثبت رتبه آنلاین را نیز دارند.

در ادامه آقای فرهادی مدیر شرکت پرنیان شرکت ناشر بازی اعلام کرد، “شتاب در شهر ۲” نمونه مشابه و شاید قوی‌تر از بازی “Need for Speed 2”  باشد. ما با نزدیک به هزار فروشگاه عرضه محصولات فرهنگی در سراسر کشور در ارتباط هستیم و با توجه به تجربه موفقی که از پخش بازی “شتاب در شهر ۱”  داشتیم فکر کنم در شروع ۱۰۰ هزار نسخه از بازی را توزیع خواهیم کرد، قیمت بازی کمتر از ۱۰ هزارتومان است و حتما در فروشگاه‌ها با تخفیف عرضه خواهد شد و از ۱۰ مرداد توزیع آن در سراسر کشور آغاز می‌شود.

در پایان مراسم از مهمان ویژه مراسم رییس فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی برای سخنرانی دعوت به‌عمل آمد، که ایشان از آمادگی کار مشارکتی و حمایت مالی فدراسیون برای دوستانی که از طریق این بازی‌ها نسل آینده رانندگی کشور را تربیت می‌کنند سخن گفت.

پایان پیام

گزارش­گر: علی‌اکبر مجدراد

خروج از نسخه موبایل