گلونی

نوای سیمره در برج آزادی می‌پیچد

نوای سیمره در برج آزادی می‌پیچد

گروه موسیقی “نوای سیمره” به سرپرستی “مهران غضنفری” در شامگاه سومین روز از هفته موسیقی نواحی اجرای برنامه خواهد داشت.

به گزارش پایگاه خبری گلونی، این گروه موسیقی از سال ۱۳۸۹ فعالیت خود را آغاز کرده و تاکنون سه‌بار در جشنواره موسیقی فجر حضور داشته است؛ این در حالی است که کسب مقام اول جشنواره ملی خنیاگران در خرم‌آباد، مقام اول جشنواره ملی خلیج فارس، اجرا در شهرهای مختلف و تالارهای وحدت، اندیشه، ایوان شمس و … و اجرا در شبکه‌های مختلف تلویزیونی نیز در کارنامه این گروه به چشم می‌خورد.

داوود رضایی (تنظیم‌کننده و نوازنده کمانچه)، احسان عبدی‌پور (نوازنده سرنا)، بابک پیمانی (نوازنده سازهای کوبه‌ای) و مهران غضنفری (شاعر، آهنگساز و خواننده) اعضای گروه “نوای سیمره” را تشکیل می‌دهند که قرار است ۳ شهریور در سومین شب از نخستین هفته موسیقی نواحی از ساعت ۲۱:۳۰ در سالن اصلی برج آزادی روی صحنه برود.

علاقه‌مندان می‌توانند برای تهیه بلیت این اجرا به سایت ایران کنسرت به نشانی www.iranconcert.com مراجعه کنند.

آشنایی با مهران غضنفری

مهران غضنفری امرایی متولد 6 بهمن 1351 در شهرستان کوهدشت.

آشنایی مهران با هنر به روزهای شیرین کودکی اش بر میگردد. آنجا که  صدای دلنشین کمانچه ی دایی اش  آقای لقمان زرین قلم و درسهای شیرینی که در محضر این معلم فرهیخته و با اخلاق آموخته بود ،راهگشای حضورش در عرصه ادب و هنر این مرز و بوم شد.

مهران غضنفری می گوید :فعالت هنری ام را در دوران راهنمایی و با تئاتر شروع کردم و پس از آشنایی با ساز سنتور به فراگیری این ساز ایرانی پرداختم و اولین اجرایم در سال 1368 اتفاق افتاد.در سالهای بعد به نوازندگی پیانو پرداختم و همزمان فعالیت های ادبی ام را با همکاری با مجله ی جوانان شروع کردم ودر بعدها با مطبوعات مختلفی در کشور همکاری داشته ام.چند سالی نوازندگی عود را تجربه کردم و اولین اجرایم در تلوزیون لرستان در سال 1373 در خدمت استاد رحمانپور و برادران طرهانی رقم خورد

پایان پیام

خروج از نسخه موبایل