گلونی

هفته فرهنگی و اقتصادی لرستان 95 به روایت تصویر

هفته فرهنگی و اقتصادی لرستان 95

هفته فرهنگی و اقتصادی لرستان 95 – از ۲۵مردادماه هفته فرهنگی و اقتصادی لرستان در بوستان گفت‌‌وگو واقع در کوی نصر تهران برپا شده است.

به گزارش پایگاه خبری گلونی، آشنایی هرچه بهتر با فرهنگ لرستان و ایجاد روابط اقتصادی پویا از جمله اهداف برپایی این هفته فرهنگی و اقتصادی است.

گزارش تصویری زیر از فضای غرفه‌های مختلف نمایشگاه در این هفته فرهنگی و اقتصادی روایت می‌کند.

عکس‌ها از انوشه میرمجلسی است.

 

زمان برگزاری هفته فرهنگی

هوشنگ بازوند در جلسه هماهنگی برگزاری هفته فرهنگی اقتصادی استان لرستان که در سالن جلسات استانداری لرستان برگزار شد با بیان اینکه یکی از اقداماتی که در سال 95 انجام می شود برگزاری هفته فرهنگی اقتصادی استان لرستان است اظهار داشت: این برنامه از بیست و پنجم تا بیست و نهم مرداد ماه در بوستان گفت‌وگوی تهران برگزار می‌شود.

وی افزود: هفته فرهنگی استان ابتدا با برگزاری همایش فرهنگی و اجتماعی و با سخنرانی وزیر ارشاد آغاز می شود و در ادامه بنا است اقدامات متنوع دیگری نیز انجام شود.

استاندار لرستان عنوان کرد: باید برای معرفی جاذبه های استان برای ورود سرمایه گذار برنامه‌ریزی شود، 300 تا 400 سرمایه گذار در همایشی که برگزار می‌شود حضور دارند.

وی بیان کرد: پیگیری های لازم انجام می شود تا معاون اول رئیس جمهور در همایش اقتصادی حضور داشته باشند و در این همایش تفاهم نامه هایی بین استانداری و سرمایه گذار منعقد شود.

بازوند تصریح کرد: در نمایشگاه فرهنگی استان دستاوردهای سه ساله دستگاه های اجرایی باید در معرض دید عموم گذاشته و هر دستگاهی شرایط و ضوابطی که برای سرمایه گذارای دارد در نمایشگاه نشان داده شود.

وی خاطر نشان کرد: مدیران دستگاه‌های اجرایی استان باید در روز افتتاحیه نمایشگاه و در روز برگزاری دو همایش حضور داشته باشند و به صورت جدی در نمایشگاه شرکت کنند.

وی با تاکید بر حضور فعال دستگاه‌ها در برگزاری هفته فرهنگی لرستان و حضور جدی آنان در نمایشگاه خاطرنشان کرد: محتوای غرفه‌های نمایشگاه بسیار حائز اهمیت است لذا هر دستگاه با تناسب به فعالیت کاری یک تا ۴ غرفه در اختیار خواهد داشت.

پایان پیام

خروج از نسخه موبایل