گلونی

واگذاری ۳۳۲ واحد مسکن مهر به مددجویان لرستان

پایگاه خبری گلونی – روزنامه لرستان / ۳۱ مرداد

حالا که دیگر چیزی به آغاز هفته دولت نمانده همه جا پر است از خبرهای این هفته. پس من هم روزنامه امروز را با اخباری با همین موضوع آغاز می‌کنم. امروز مدیر امور روستایی استانداری لرستان از افتتاح بیش از ۲۰۰ طرح عمران روستایی در هفته دولت در استان لرستان خبر داد و اظهار داشت: به مناسبت هفته دولت دفتر امور روستایی در حوزه دهیاری‌ها ۲۵۰ طرح عمران روستایی در استان به بهره‌برداری خواهد رسید. طی خبر مهر وی گفت: در مجموع اعتباری بالغ بر ۹ میلیارد تومان برای این ۲۵۰ طرح اختصاص داده شده که به مناسبت هفته دولت در سطح بخشداری‌ها و فرمانداری‌ها افتتاح خواهند شد. این یک خبر خوب. دیگر این‌که مدیر کل بهزیستی لرستان هم از واگذاری ۳۳۲ واحد مسکن مهر به مددجویان تحت پوشش این نهاد به مناسبت هفته دولت خبر داد.

به مناسبت هفته دولت رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان هم خبری از بهره‌برداری ۸۴ طرح کشاورزی در لرستان داشت. تسنیم نوشت به گفته وی با افتتاح این طرح‌ها هزار و ۴۵۰ خانوار از مزایای آن بهره‌مند می‌شود.

افزایش چشم‌گیر گردشگران

در نوروزی که گذشت با افزایش چشم‌گیر گردشگران و مسافران در استان لرستان برای همه‌مان ثابت شد که لرستان ظرفیت بالایی برای جذب گردشگران دارد. پس چه خوب است که این ظرفیت‌ها شناخته شوند و اقداماتی در همین راستا صورت گیرد. این را گفتم که خبری خوب از ساخت یک بوستان وحش بزرگ در لرستان به شما خوانندگان عزیز روزنامه بدهم. در حقیقت ایجاد چنین مکان‌های تفریحی تاثیر زیادی در رونق گردشگری استان خواهد داشت.

طی خبر صدا‌و‌سیمای لرستان استاندار لرستان گفت: شرکت سفیراقتصاد، برای احداث بزرگترین بوستان وحش ایران درلرستان اعلام آمادگی کرده است. مرحله نخست این طرح با اعتبار ۲۲۵میلیارد و مرحله دوم با اعتبار ۳۱۳ میلیارد تومان در۳۰هزار هکتار درمدت ۷ سال به بهره‌برداری خواهد رسید. در این بوستان وحش بزرگ واحدهای مختلفی ازجمله هتل ۵ ستاره، سیرک، دریاچه، شهربازی، مزرعه‌های پرورش شترمرغ و تمساح خواهد بود.

یادمان باشد نه فقط ساخت این اماکن تفریحی بلکه حفظ منابع طبیعی و کمک به نگه‌داری طبیعت زیبای استان هم در ارتقا و رشد لرستان تاثیر بسزایی دارد.

پایان پیام

گزارش‌گر: آرشین ساکی

خروج از نسخه موبایل