گلونی

کنسرت ناگفته در شهریور برگزار می‌شود

روزنامه لرستان/ ۱۴ مرداد

امروز وزیر راه به لرستان سفر کرد. ولی پیش از آن‌که اخبار این سفر را با هم مروز کنیم یک خبر برای آدینه‌تان بخوانید. آیین اختتامیه‌ی جشنواره رضوی‌، جمعه ١۵ مرداد ماه ساعت ٢١ شب در پارک کیو با حضور مسئولین کشوری و استانی‌، شرکت کنندگان در جشنواره‌، هنرمندان و عموم مردم برگزار خواهد شد. به گفته معاون فرهنگی هنری اداره ارشاد اسلامی استان لرستان در این مراسم از برگزیدگان جشنواره در بخش‌های کارگردانی، فیلم‌نامه، تدوین و تصویربرداری تقدیر و سه اثر برگزیده‌ی جشنواره معرفی می‌شوند.

وزیر راه و شهرسازی صبح امروز پس از ورود به فرودگاه خرم‌آباد از طرح توسعه و افزایش سطوح پروازی این فرودگاه بازدید کرد. در ادامه با حضور عباس آخوندی و جمعی از مسئولان استان یکی از قطعات محور خرم‌آباد – دلفان به طول ۱۴ کیلومتر از بند دوم محور خرم‌آباد- دلفان افتتاح شد. هم‌چنین وی عصر امروز در حاشیه بازدید از روند احداث بیمارستان آیت‌الله بروجردی این شهرستان با ابراز خرسندی از پیشرفت عملیات ساخت‌وساز در این واحد درمانی اظهار داشت: این بیمارستان در حال حاضر با ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی در مرحله نازک‌کاری قرارگرفته است.هم‌زمان با پیشبرد عملیات ساخت‌وساز عملیات تجهیز بیمارستان آیت‌الله بروجردی نیز انجام می‌شود تا این بیمارستان تا پایان امسال به بهره‌برداری برسد.

به اطلاع آن‌دسته از خوانندگان علاقه‌مند به کشتی برسانم که تاریخ جدید برگزاری لیگ برتر کشتی باشگاه‌های کشور در خرم‌آباد مشخص شد. به گفته رئیس هیئت کشتی لرستان: با هماهنگی‌های به عمل آمده با فدراسیون کشتی، مرحله مقدماتی دور رفت پیکارهای کشتی باشگاه‌های برترکشور روزهای ۱۲ و ۱۳ شهریور و مرحله پایانی این مسابقات ۱۹ شهریور به میزبانی لرستان در سالن شهید چاغروند مجموعه ورزشی تختی خرم‌آباد برگزار می‌شود.

یک سال اخیر انجمن موسیقی لرستان فعالیت چشمگیری داشته و این عملکرد خوب واقعا قابل قدردانی است. برگزاری کنسرت‌های متعدد از خوانندگان مطرح کشور گواه خوبی بر این درخشش است. با هماهنگی انجمن موسیقی شهریور امسال لرستان میزبان استاد شهرام ناظری و حافظ ناظری است. به گزارش مهر امین عباسیان رئیس انجمن موسیقی لرستان در توضیح جزئیات کنسرت این عزیزان گفت: با توجه به استقبال کم‌نظیر از اجرای کنسرت‌های سال گذشته، کنسرت «ناگفته» استاد شهرام ناظری و حافظ ناظری در مرکز لرستان اجرا خواهد شد. ابتدا قرار بود این کنسرت ۱۷ مردادماه ساعت ۲۱:۳۰ برگزار شود که به تاریخ ۷ و۸ شهریورماه ساعت ۲۱:۳۰ موکول شد.

پایان پیام

گزارش‌گر: آرشین ساکی

خروج از نسخه موبایل