استاندار لرستان مدیران کم‌کار را تهدید کرد

استاندار لرستان مدیران کم‌کار را تهدید کرد

روزنامه لرستان/ ۳ مرداد

به گزارش پایگاه خبری گلونی خبرهای امروز با یک تهدید جدی از جانب استاندار لرستان نسبت به مدیران استانی آغاز می‌کنم. به گزارش روابط عمومی استانداری لرستان، مهندس بازوند در جلسه ستاد تسهیل تولید استان اظهار کرد: از این پس جلسه ستاد تسهیل لرستان در شهرک‌های صنعتی تشکیل خواهد شد. وی گفت: در این جلسه بانک‌ها و مدیرانی که شخصاً حضور نمی‌یابند، به مدیر آن دستگاه تذکر جدی داده خواهد شد. استاندار ادامه داد: اگر مدیر دستگاه یا بانک‌ها شخصاً پای مباحث اقتصادی استان نباشند، تذکر خواهند گرفت و ادامه این روند منجر به برکناری وی خواهد شد.

استاندار لرستان مدیران کم‌کار را تهدید کرد

دومین دوره آزمون جامع و بیستمین دوره‌ی آزمون ادواری استانداردهای مهارتی لرستان با حضور ١٠٠ نفر در دو حوزه‌ی خرم‌آباد و الیگودرز برگزار شد. در این آزمون که در ۶ رشته‌ی تصویرسازی، مدیریت امور خانواده و طراحی دوخت، در زیر مجموعه‌ی آزمون جامع و تصویربرداری‌، چهره‌آرایی و نوازندگی سازهای ایرانی در زیر مجموعه‌ی آزمون ادواری استانداردهای مهارتی برگزار شد، مجموعاً ۵١ شرکت کننده مرد و ۴٩ شرکت کننده‌ی خانم حضور داشت. پذیرفته‌شدگان در این آزمون‌ها، مدرک معتبر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی را دریافت می‌کنند.

وجود بیش از اندازه متکدیان در سطح استان مسئولان را بر آن داشت تا فکری به حال این قضیه کنند. به گزارش تسنیم  جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان لرستان صبح امروز به ریاست استاندار لرستان و با حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی استان در سالن جلسات استانداری لرستان برگزار شد. استاندار لرستان بابیان اینکه  متکدیان استان لرستان از تبریز خیلی کمتر است اظهار داشت: شهرداری خرم‌آباد ظرف ۲۴ ساعت آینده اقدام به جمع‌آوری متکدیان کند و مدیریت مجتمع نگهداری متکدیان نیز از طرف بهزیستی استان تعیین شود.

جمع کردن متکدیان در سطح شهر اگرچه گامی بزرگ است اما نباید فراموش کنیم که این مشکل هم باید به صورت ریشه‌ای حل شود. و چه خوب است که مشخص شده شهرداری مکانی را تهیه و تجهیز کند و افراد متکدی توسط شهرداری و نیروی انتظامی جمع‌آوری و اسکان داده شوند.

استاندار لرستان مدیران کم‌کار را تهدید کرد

روز پنجشنبه همایش نقش جوان در اقتصاد مقاومتی در سالن اجتماعات مجتمع فجر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی پلدختر برگزار می‌شود.  آیت الله سیداحمد  میرعمادی نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم‌آباد سخنران این همایش است. طی خبر تسنیم معاون فرماندار پلدختر به اهمیت جایگاه جوانان در جامعه اشاره و تصریح کرد: قشر جوان به عنوان مهم‌ترین و پویاترین قشر جامعه به دلیل انگیزه بالا، شجاعت، توان و آرمان گرایی از اهمیت ویژه‌ای برخوردارند که می‌توان برای پیشرفت و توسعه جامعه با حفاظت و حمایت از این ظرفیت استفاده کرد.

رفتار بچه‌ها همیشه تحت تاثیر اطرافیان است. به عقیده من هر کدام از ما در برابر بچه‌های دور و اطراف‌مان مسئولیم. پس باید مراقب باشیم که الگوی صحیحی در ذهن آنها بنشانیم. خوشا به حال آن کودکانی که مراقبت از محیط زیست را از خانواده‌هایشان می‌آموزند. به نقل از روابط عمومی اداره حفاظت محیط زیست شهرستان ازنا یک سر جوجه تیغی توسط پسر بچه ازنایی به محیط زیست تحویل داده شد. منصور درویشی رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان ازنا ضمن تشکر از اقدام قابل تحسین این پسر بچه ازنایی اذعان داشت: این جوجه تیغی پس از تیمارداری و تائید سلامتی آن توسط دامپزشکی شهرستان به آغوش طبیعت و محل زیستگاه خود باز گردانده شد.

در ضمن شهروندان ازنایی می‌توانند در صورت مشاهده اینگونه موارد حیات وحش ، مراتب را با شماره تلفن ۱۵۴۰ گزارش دهند.

پایان پیام

گزارش‌گر: آرشین ساکی

کد خبر : 22082 ساعت خبر : 10:08 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=22082
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات