اکران قشنگ‌وفرنگ موساییان در جمع فرهیختگان لرستانی

در چهارمین روز از هفته فرهنگی لرستان، فیلم قشنگ‌وفرنگ به کارگردانی و نویسندگی وحید موساییان اکران شد.

به گزارش پایگاه خبری گلونی، فیلم قشنگ وفرنگ در شهرهای تهران، کیش، دبی و پاریس فیلم‌برداری شده است و تهیه‌کنندگی اجرایی این اثر به عهده‌ی آزیتا موگویی است.

رضا کیانیان، افشین هاشمی، سروش صحت، رعنا آزادی‌ور، منظر لشگری، امید روحانی، حسین محب اهری، نورالدین جوادیان، سحر آربین، لادن مستوفی، بیتا فرهی، احترام برومند و ژان دامین باربین (اهل فرانسه) از بازیگران این فیلم بودند.

این فیلم در حضور برخی از مقامات و مسوولین کشوری، هنرمندان و اهل قلم از جمله مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان، شهرام گیل‌آبادی، وحید موساییان، مسعود رایگان، فاطمه گودرزی، بامداد فلاحتی، فرج علی‌پور، ایرج رحمانپور، داریوش نظری، سیدفرید قاسمی، فریدون شهبازیان، محسن سلیمانی، اعضای انجمن لرستانی‌های مقیم تهران، نمایندگان رسانه‌های استان، فیلم‌سازان لرستانی و علاقه‌مندان پنج‌شنبه ٢٨ مرداد ساعت ١۶ برگزار شد.

خلاصه داستان فیلم سینمایی قشنگ و فرنگ

قشنگ و فرنگ دو خواهر سالخورده با پسرانشان بهمن و وحید زندگی می کنند. پسر فرنگ، بهمن منتقد فیلم و پسرش قشنگ است، وحید دندانپزشک است. اگرچه وحید ازدواج کرده است، او بسیار متعهد به ازدواج نیست و به همین علت همسرش او را ترک کرده و برای ادامه تحصیل به فرانسه سفر کرده است. از سوی دیگر، بهمن و همسرش از هم جدا شده اند و به تلاش برای فروش نقاشی خود به دبی سفر کرده اند. بهمن یک شب، پس از برگزاری یک مهمانی، پیاده روی می کند و با یک ماشین برخورد می کند و به کما می افتد. مادر و عمه او تلاش می کنند تا او را به زندگی عادی بازگرداند …

پایان پیام

کد خبر : 23449 ساعت خبر : 6:38 ق.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=23449
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات