برگزاری کارگاه مهارت قصه‌گویی در کتابخانه ملی

برگزاری کارگاه مهارت قصه‌گویی در کتابخانه ملی

دومین کارگاه «مهارت قصه‌گویی» و سومین نشست «آشنایی با فلسفه کانت» فردا در اندیشگاه فرهنگی کتابخانه ملی برگزار می‌شود.
به گزارش پایگاه خبری گلونی دومین کارگاه «مهارت قصه‌گویی» با حضور مصطفی رحماندوست، روز دوشنبه هجدهم مرداد از ساعت ۱۴ الی ۱۶ در سالن اندیشگاه فرهنگی، برگزار خواهد شد.
همچنین سومین نشست از سلسله نشست‌‎های «آشنایی یا فلسفه کانت» با تدریس شهین اعوانی از ساعت ۱۶ تا ۱۸ در سالن اندیشگاه فرهنگی کتابخانه ملی برگزار می‌شود.
علاقه‌مندان می‌توانند برای حضور در این نشست‌ها به اندیشگاه فرهنگی واقع در اتوبان حقانی بعد از مترو بلوار کتابخانه ملی مراجعه کنند.

سازمان اسناد و کتابخانه ملی جمهوری اسلامی ایران مؤسسه‌ای آموزشی، پژوهشی، علمی و خدماتی است که اساسنامه آن به تصویب مجلس شورای اسلامی رسیده است و ریاست کل آن با رئیس‌جمهور ایران است.

برگزاری کارگاه مهارت قصه‌گویی در کتابخانه ملی

آغاز به کار رسمی کتابخانه ملی به سال ۱۳۱۶ بازمی‌گردد. در سال ۱۳۵۸ مرکز خدمات کتابداری، و در سال ۱۳۷۸ سازمان مدارک فرهنگی انقلاب اسلامی در کتابخانه ملی ادغام شدند و سرانجام در سال ۱۳۸۱ با تصویب شورای عالی اداری، کتابخانه ملی و سازمان اسناد ملی با هم ادغام شدند و سازمان فعلی شکل گرفت. سازمان اسناد ملی ایران در ۱۳۴۹ بنیان شده‌بود. اکنون این سازمان در دو ساختمان مستقل کتابخانه ملی ایران و گنجینه اسناد ملی ایران فعالیت دارد. ساختمان کتابخانه ملی در بزرگراه شهید حقانی و ساختمان گنجینه اسناد ملی ایران در خیابان میرداماد تهران واقع شده‌است. این مجموعه فرهنگی دارای ۱۲ شعبه استانی در سراسر کشور است.

پایان پیام

کد خبر : 22612 ساعت خبر : 2:08 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=22612
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات