بیتل‌ها دوباره در نیاوران دور هم می‌آیند

بیتل‌ها به کارگردانی نینا نفیسی‌فرد، یکشنبه ۲۴ مرداد ویژه هنرمندان درسالن گوشه فرهنگ‌سرای نیاوران اجرا می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری گلونی، نینا نفیسی‌فرد درباره متن این نمایشنامه گفت: محمد چرمشیر این نمایشنامه را در دهه ۷۰ نوشته است. قصه این نمایشنامه درباره چهار دوست است که یک شب در خانه‌ای نشسته‌اند و ناگهان اتفاقی میافتد که باعث برملا شدن رازی می‌شود وی افزود:“ نمایش چهار کاراکتر دارد که حلقه وصل آنها٬ شخصیتی است به نام مرتضی که کاراکتر غایب است.

نمایش شبیه به یک دورهمِی چهار دختر است که شب تا صبح را با هم می‌گذرانند. نفیسی‌فرد اضافه کرد: داستان٬ ناهنجاری‌های اخلاقی و اجتماعی را نشان می‌دهد که برخی ازجوانان کشورما امروزه نیز در گستره بزرگتر با آن درگیر هستند و متأسفانه به دلیل اینکه زنان و دختران ما بسیار احساسی هستند چنین مشکلاتی به این قشر ازجامعه آسیب بیشتری وارد می‌کند.

گفتنی است در این نمایش هاله گرجی ٬شهرزاد وجدانی و شکوفه هاشمیان با حضور تبسم هاشمی ایفای نقش خواهند داشت. نمایش بیتل‌ها هر روز ساعت ۳۰:۱۹ دقیقه به مدت ۶۰ دقیقه بر روی صحنه خواهد رفت و در روزهای سه‌شنبه هر هفته اجرا نخواهد داشت. گفتنی است علاقه‌مندان برای تهیه بلیت این نمایش می‌توانند، از طریق سایت تیوال و گیشه فرهنگ‌سرای نیاوران اقدام به تهیه بلیت نمایند.

پایان پیام

کد خبر : 22918 ساعت خبر : 7:05 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=22918
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات