جاده جدید گهر احداث نمی‌شود

جاده جدید گهر احداث نمی‌شود

روزنامه لرستان/ ۱۸ مرداد

به گزارش پایگاه خبری گلونی، فرماندار الیگودرز عصر امروز با رد احداث جاده جدید در مسیر دریاچه گهر گفت: ما جاده‌ای عشایری در این منطقه داریم که هر ساله آن را ریزش‌برداری نموده و تمام اقدامات‌مان قانونی و با اطلاع مسؤولین متولی استان صورت گرفته و مسائل پنهانی نداریم. در جلسه شورای اداری استاندار لرستان در مبحث راه‌های روستایی و همچنین راه آهن ازنا – الیگودرز – اصفهان مطالبات شهرستان الیگودرز را بیان نموده و بی‌شک نتایج مثبت این سفر شامل تمام استان خواهد شد.

جاده جدید گهر احداث نمی‌شود

امروز خادمان حرم مطهر علی ابن موسی‌الرضا(ع) که در دهه کرامت در قالب کاروان زیر سایه خورشید به شهرستان‌های استان لرستان سفر می‌کنند با نماینده ولی‌فقیه در لرستان دیدار کردند. طی خبر تسنیم خادمان حرم رضوی عصر امروز نیز به شهرستان دورود سفرکرده و روز سه‌شنبه نیز مهمان شهرستان ازنا هستند.

جشن اهدای جهیزیه به ۵۰ نوعروس لرستانی ظهر امروز با حضور چند نفر از خادمان حرم امام رضا (ع) به عنوان سفیران خورشید هشتم، فرماندار خرم‌آباد، خیرین و نوعروسان و جمعی از مسئولان برگزار شد. مدیر خیریه آبشار عاطفه‌ها در لرستان با اشاره به اینکه امروز به ۵۰ نوعروس لرستانی از سوی خدام حرم امام رضا(ع) حواله جهیزیه اهدا می‌شود، اظهار داشت: حدود ۴۰۰ نوعروس لرستانی در نوبت اخذ جهیزیه از موسسه خیریه آبشار عاطفه‌ها هستند. به گزارش مهر در مجموع طی سال گذشته بیش از یک میلیارد تومان کمک خیرین توسط خیریه آبشار عاطفه‌ها در استان جمع آوری شده که شهرستان خرم‌آباد با جمع آوری ۶۷۲ میلیون تومان جزو سه شهرستان برتر کشور در این زمینه بوده است.

جاده جدید گهر احداث نمی‌شود

استاندار لرستان شامگاه دیروز در ستاد برنامه‌ریزی هفته دولت با اشاره به اینکه استفاده از امکانات تبلیغاتی شهری برای هفته دولت مد نطر باشد بیان کرد: دستگاه‌های اجرایی جلوی ادارات و سازمان خود عملکرد‌های خود را نصب کنند تا مردم نیز شاهد این عملکرد باشند. وی در رابطه با برنامه‌های هفته دولت در استان افزود: دیدار مسئولان با خانواده شهدا، برگزاری  پرسش و پاسخ ، دیدار مردمی،  برگزاری شورای اداری با حصور یکی از مسیولان و وزرا، بازدید عموم مردم از پروژه‌های کلان، کنفرانس خبری، مصاحبه با مطبوعات ، حضور در نماز جمعه، حضور در شبکه استانی  برنامه‌هایی است که در هفته دولت پیشنهاد می‌شود.

پایان پیام

گزارش‌گر: آرشین ساکی

کد خبر : 22626 ساعت خبر : 10:01 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=22626
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات