دیدار صمیمانه مسئولان و هنرمندان لرستانی

دیدار صمیمانه مسئولان و هنرمندان لرستانی

به گزارش پایگاه خبری گلونی برخی چهره‌ها و شخصیت‌‌های فرهنگی هنری لرستان در حاشیه هفته فرهنگی هنری لرستان در تهران با استاندار لرستان و مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان دیدار کردند. این نشست در فضایی صمیمانه برگزار شد. ایرج رحمانپور در این دیدار خطاب به استاندار گفت: بودجه‌ای برای حمایت از موسیقی اختصاص دهید و من و آقای علیپور و دیگر دوستان قول می‌دهیم که آن بودجه را با سود زیاد به شما برگردانیم و مطمئن باشید می‌توانیم کنسرت‌های بزرگ در خرم‌آباد و تهران برگزار کنیم. سیدفرید قاسمی در این دیدار پیشنهاد کرد که گنجینه عکس‌هایش از خرم‌آباد را در اختیار استان بگذارند تا در یک نمایشگاه دائمی و به عنوان یک محل برای گردشگری استفاده شوند. قاسمی همچنین درباره کمک کردن پژوهش به توسعه نکاتی بیان کرد و از تخریب دوباره محله‌های قدیمی خرم‌آباد انتقاد کرد و گفت این مسئله می‌تواند برای ثبت جهانی دره خرم‌آباد مشکل ایجاد کند.

دیدار صمیمانه مسئولان و هنرمندان لرستانی

مسعود رایگان و غلامحسین لطفی از وضع بد سالن تئاتر شهرداری خرم‌آباد و تخریب سینما فلسطین (شهناز) گله کردند. آقای رایگان همچنین برای حل مشکلات تئاتر خرم‌آباد اعلام آمادگی کرد. بحث پیرامون وضعیت فرهنگی در دیگر شهرهای استان هم از جمله موارد بحث شده در این جلسه بود. بازوند استاندار لرستان از هنرمندان حاضر در جمع تقاضا کرد که برای رفع مشکلات به خرم‌آباد بیایند و جلسه دیگر برای پیگیری این موارد در خرم‌آباد برگزار شود. بیرانوند نماینده مردم خرم‌آباد هم در این جلسه از تلاش برای بهبود وضعیت فرهنگی گفت و جلسه را مفید ارزیابی کرد.

این جلسه فرصتی برای گفت‌وگوهای دو نفره و چند نفره بود و هنرمندان برای ارتقای فرهنگ لرستان با هم قول‌وقرارهایی گذاشتند.

مهندس هوشنگ بازوند، دکتر حمیدرضا حنان، محمدبیرانوند، علی‌اکبر شکارچی، آرش شکارچی، شهرام گیل‌آبادی، فرج علیپور، میلاد عیلپور، مسلم علیپور، مسعود رایگان، رویا تیموریان، رضا پرویززاده، درویش‌رضا منظمی، شهرام منظمی، ایرج رحمانپور، جواد بختیاری، سیدفرید قاسمی، فریدون شهبازیان، فاطمه گودرزی، رضا ساکی، انوشه میرمجلسی، شهره لرستانی، مسعود گیل‌آبادی، محمد حنیف، غلامحسین لطفی، محسن سلیمانی، مسعود بهرام‌نژاد، ماشاءالله امان‌اللهی بهاروند، وحید موسائیان، ماهور زمانه‌پور، داود رحمان‌پور و آقای محمود محمدی در این جلسه حضور داشتند. این نشست به میزبانی شهرام گیل‌آبادی برگزار شد.

عضو اینستاگرام گلونی شوید و اخبار روز ایران و جهان را دنبال کنید.

پایان پیام

کد خبر : 23095 ساعت خبر : 10:35 ق.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=23095
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات