سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی در هفته فرهنگی و اقتصادی لرستان

معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان از حضور سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی در برنامه هفته فرهنگی و اقتصادی لرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری گلونی، سیدسعید شاهرخی در حاشیه برگزاری نمایشگاه تخصصی هفته فرهنگی، اقتصادی لرستان اظهار داشت: امروز از روند شکل‌گیری غرفه‌هایی که قرار است دستاوردهای استان را ارائه کنند بازدید داشتیم خوشبختانه همه دستگاه‌های اجرایی استان پای کار بوده و غرفه‌های آن‌ها در حال آماده‌شدن است.

وی افزود: امیدواریم دستگاه‌های اجرایی استان کارهای نمونه‌ای از توانمندی‌های لرستان را در قالب نمایشگاه هفته فرهنگی، اقتصادی ارائه کنند.

معاون سیاسی، امنیتی استانداری لرستان با اشاره به اینکه در قالب همایش اقتصادی هفته فرهنگی استان یک رویداد اقتصادی ویژه رخ خواهد داد، عنوان کرد: برای حضور در همایش‌های فرهنگی و اقتصادی مقامات کشوری و شخصیت‌های ارزشمندی اعلام آمادگی کرده‌اند و لیست نهایی مهمانان ویژه و سخنرانان این همایش‌ها تا عصر امروز مشخص خواهد شد.

شاهرخی یادآور شد: در همایش اقتصادی هفته فرهنگی لرستان سرمایه‌گذاران لرستانی خارج از استان و سرمایه‌گذاران خارجی حضور خواهند داشت و با توانمندی‌ها و برنامه‌های اقتصادی لرستان آشنا خواهند شد و زمینه هرچه بیشتر توسعه استان از طریق استقبال سرمایه‌گذران فراهم خواهد شد.

وی هفته فرهنگی، اقتصادی لرستان را رویدادی منحصربه‌فرد دانست و گفت: در این رویداد تمام پتانسیل‌ها و ظرفیت‌های استان به نمایش گذاشته شده و برنامه‌های ناب فرهنگی لرستان نیز رقم خواهد خورد لذا رسالت رسانه‌ها برای پوشش این برنامه سنگین خواهد بود.

معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان افزود: از رسانه‌های استان انتظار داریم برای انعکاس داشته‌های استان در قالب غرفه‌های نمایشگاه هفته فرهنگی تمام تلاش خود را انجام دهند.

پایان پیام

کد خبر : 22932 ساعت خبر : 2:21 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=22932
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات