مردم را از کنار ماهواره‌ها بیرون کشیدیم

نشست هم‌اندیشی تهیه‌کنندگان سینما و شرکت‌های vod شب گذشته (دوشنبه ۱۸ مرداد) در موزه سینما برگزار شد.
به گزارش پایگاه خبری گلونی به نقل از ایلنا،حجت الله ایوبی در نشست تهیه‌کنندگان و شرکت‌های vod گفت: همه ما و شما که امروز اینجا هستید بخشی از مقطع تاریخی کشور هستیم. امروز ما و شما پرچمدار مقابله با نفوذ هستیم و شرایطی را فراهم می‌کنیم تا مردم ایران کالای فرهنگی کشور خود را مصرف کنند.
رئیس سازمان سینمایی افزود: امروز مردم را از کنار ماهواره‌ها بیرون کشیدیم و به صف‌های طولانی سینما بردیم بدون اینکه شعار بدهیم. نهضت تولید در ایران آرزو نیست بلکه واقعیت است و باید بسترهای لازم برای آن فراهم شود زیرا اساتید و جوان‌ها نشان دادند که برای تولید آماده هستند.
وی با اشاره به اینکه امروز در عرصه‌های هنری همچون تجسمی فضا باز شده و ایرانی‌ها موفق هستند، گفت: در عرصه هنرهای نمایشی نیز اگر سالن‌ها به اندازه باشند استادان و جوان‌ها تلاش می‌کنند و آثار خوبی را تولید می‌کنند.
ایوبی با اشاره به افزایش ظرفیت اکران از ۴۵ فیلم به ۱۰۰ فیلم گفت: درخواست ساخت فیلم توسط فیلم اولی‌ها بسیار زیاد است و ما نمی‌توانیم پاسخ همه آنها را بدهیم.
رئیس سازمان سینمایی به پروژه سینما سیار اشاره کرد و افزود: امیدواریم با این طرح بتوانیم فیلم‌های ایرانی را به روستاها ببریم و نمایش دهیم.
وی ادامه داد: vod شاه‌بیت غزل ما در سینماست که می‌تواند انقلابی در تصویر ایجاد کند و مردم با علاقه به تولیدات کشور دسترسی پیدا کنند.
ایوبی افزود: vod و سازمان سینمایی به هیچ وجه رقیب تلویزیون نیستند و دوست داریم زمانی‌که رسانه ملی خبری را نقل می‌کند خبر درست باشد و مردم با اطمینان آن را بپذیرند.
رئیس سازمان سینمایی با اشاره به اینکه در سینما رقابت معنایی ندارد، گفت: در عرصه تولید آنقدر سقف بلند است که فردی رقیب دیگری نیست.
وی با تشکر از تلاش‌های ابطحی گفت: ایشان با هنری که داشت هنرمندان برجسته و شاخص را کنار هم جمع کرد تا فضای خوبی را برای کار بوجود آورد.
ایوبی ادامه داد: بدون حضور پررنگ شما هنرمندان و مردم نمی‌توانیم فرهنگ را اداره کنیم زیرا به نتیجه نخواهیم رسید.
وی ادامه داد: امروز یک عمر تجربه و خدمت مفید را در خدمت رئیس سازمان سینمایی و کشور قرار دادیم و مطمئن هستم این روزها در تاریخ این سرزمین خواهد ماند.

پایان پیام

کد خبر : 22609 ساعت خبر : 1:43 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=22609
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات