مهندس بازوند: زندگی در خرم‌آباد سخت شده است

مهندس بازوند: زندگی در خرم‌آباد سخت شده است

هوشنگ بازوند در مراسم افتتاح پل شهید محمود صارمی خبرنگار شهید، ضمن تشکر از شهرداری و شورای شهر خرم‌آباد برای نامگذاری این پل تازه تأسیس به نام پل شهید صارمی (خبرنگاری که سال ۷۷ به دست طالبان در افغانستان شهید شد) بیان کرد: این پل در یکی از محله‌های محروم احداث شده و نشان می‌دهد شهرداری خرم‌آباد توجه ویژه‌ای به نقاط محروم دارد.

به گزارش پایگاه خبری گلونی وی اظهار کرد: به سبب جمعیت زیاد شهر، زندگی در خرم‌آباد  سخت شده و به همین دلیل از مهندسین مشاور درخواست کرده‌ایم که راهبرد کیفی‌سازی این شهر را تهیه کنند.

مهندس بازوند: زندگی در خرم‌آباد سخت شده است

بازوند تصریح کرد: هزینه شهر خرم‌آباد که جمعیت ۲۰۰ تا ۳۰۰ هزار نفری دارد، چون به گونه‌ی “کمی” اداره می‌شود، هزینه بسیار زیادی است.

مدیر ارشد لرستان اضافه کرد: اگر اداره‌ی شهرهایی که جمعیت زیادی دارند “کیفی” نباشد، هزینه‌ها بالا می‌رود و شهروندان از آرامش و آسایش بهره نمی‌برند.

وی با اشاره به بازگشایی خیابان سرباز از کمک استانداری برای رفع مشکل این خیابان خبر داد و افزود: ۱۰ میلیارد ریال برای رفع مشکل‌های این خیابان اختصاص یافته و به حساب شهرداری واریز می‌شود.

بازوند تأکید کرد: برای اینکه لرستان از معبر به مقصد گردشگری تبدیل شود باید همه مسئولان مربوطه وظایف خودشان  را به نحواحسن انجام دهند و خوشبختانه در یکی دو سال گذشته اقدامات خوبی در این زمینه انجام شده است.

کد خبر : 22775 ساعت خبر : 10:05 ق.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=22775
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات