نفس در کانادا و آمریکا روی پرده می‌رود

فیلم سینمایی«نفس» به کارگردانی نرگس آبیار هم‌زمان با سینماهای ایران در کشورهای کانادا و آمریکا اکران می‌شود.
به گزارش پایگاه خبری گلونی، محمدحسین قاسمی درباره اکران این فیلم سینمایی در کانادا و آمریکا گفت: شرکت فرهنگی و هنری «نورتابان» یکی از تهیه‌کنندگان فیلم سینمایی «نفس» است که پخش این فیلم را نیز به عهده دارد. این شرکت فرهنگی در نظر دارد هم‌زمان با اکران در ایران، شرایط پخش «نفس» در کانادا و آمریکا را فراهم کند.
وی افزود: طبق برنامه‌ریزی انجام شده از سوی پخش‌کننده، «نفس» از ۲۲ مهر ماه روی پرده می‌رود و احتمالا گروه سینمایی کوروش سرگروه آن خواهد بود.
تهیه‌کننده فیلم «شیار ۱۴۳» یادآور شد: همچنین با برنامه‌ریزی محمد صابری مدیرعامل شرکت «نور تابان»، طرح‌های ویژه‌ای جهت تبلیغات و اکران فیلم «نفس» در تهران و شهرستان داریم که می‌توان به اکران همزمان این فیلم در شهرهای بدون سینما اشاره کرد.
قاسمی تاکید کرد: زمان اکران فیلم «شیار ۱۴۳»، تجربه موفق نمایش هم‌زمان فیلم در شهرهای بدون سینما را از سر گذراندیم، از همین رو همزمان با اکران «نفس» در تهران و شهرستان، در نظر داریم این فیلم سینمایی را در شهرهای بدون سینما نیز نمایش دهیم.
این تهیه‌کننده سینمای ایران با اشاره به نمایش «نفس» برای اهالی فرهنگ و هنر گفت: بعد از پایان جشنواره فیلم فجر و دریافت بازخورد مخاطب، تصمیم گرفتیم این فیلم را برای اهالی فرهنگ و هنر و فرهیختگان در حوزه‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی، سیاسی به نمایش بگذاریم تا بازخوردها را دریافت کنیم.
فیلم سینمایی «نفس» به کارگردانی نرگس آبیار و تهیه‌کنندگی شرکت فرهنگی هنری «نورتابان»، ابوذر پورمحمدی و محمدحسین قاسمی ساخته شده است.
این فیلم که با مشارکت بنیاد سینمایی فارابی تولید شده است، در سی وچهارمین جشنواره ملی فیلم فجر توانست سیمرغ زرین بهترین فیلم از نگاه ملی و سیمرغ بلورین نقش مکمل زن را از آن خود کند و نیز سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول را از این رویداد دریافت کرد.

پایان پیام

کد خبر : 22001 ساعت خبر : 1:07 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=22001
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات