نمایشگاه رنگدانه در خانه عکاسان جوان

نمایشگاه رنگدانه در خانه عکاسان جوان

نمایشگاه گروهی عکس ماکروگرافی با عنوان «رنگدانه» در خانه عکاسان جوان افتتاح شد.

به گزارش پایگاه خبری گلونی، این نمایشگاه با آثاری از نوشین اکبری، فرزانه اعلمی، سارا ایوانی، مهیا تازه آیین، دریا توتونچی، آرتین حافظ القران، رضا دادفر، زینب رحیم زاده، آیدا رسا، فرین زراعت گر، شهاب شکیبا، مهران صفرغنی، فاطمه قویدل، پونه معظمی و نیما منصوری ۳۱ تیرماه افتتاح شد.

این هنرمندان عکاس در این نمایشگاه کوشیده اند تا ارتباطی زیبایی شناسانه بین تکنیک و محتوا ایجاد کنند و با اولویت فرم و رنگ، تصاویری پدید آورند. در تکنیک ماکروگرافی عکاس می تواند بی نهایت به موضوع نزدیک شود و جزییاتی را ثبت کند که به آسانی قابل دیدن نیستند.

مراسم افتتاحیه «رنگدانه» با حضور هنرمندانی مانند رسول اولیازاده، امیرحسین مدرس، علی آذرنیا، احمد نصیرپور و سهیل زراعت گر برگزار شد.

این نمایشگاه تا ششم مردادماه در خیابان یوسف آباد، کوچه چهارم، پلاک ٣، واحد ٣، گالری خانه عکاسان جوان میزبان علاقه‌مندان است.

نمایشگاه رنگدانه در خانه عکاسان جوان

تاریخ نمایشگاه‌ها با تاریخ بازرگانی و داد و ستد بشر در پیوند است. بازارهای مکاره از ۶۰۰۰ سال پیش وجود داشته‌است. فنیقیها به عنوان بزرگترین بازرگانان زمان خود نخستین نمایشگاه‌ها را در ۲۸۰۰ سال پیش از میلاد برپا کردند. فنیقی‌ها کالاهای جورواجور خود را با کشتی به سرزمین‌های دیگر می‌برند و در آنجا به نمایش می‌گذاشتند. با دگرگونی‌های دوران نوزایی و انقلاب صنعتی نیز رفته رفته نمایشگاه‌ها بهتر و بهتر برگزار شدند و به گونه رویدادهای فصلی، محلی، منطقه‌ای و جهانی خودنمایی کرد. در سال ۱۸۳۰ نمایشگاه جهانی در شهر پاریس برگزار شد که از کشورهای مختلف چهار گوشه جهان در آن شرکت کردند و در این نمایشگاه مهندس ایفل باپرچ (برج ایفل) را در میانه نمایشگاه برای نمایش قدرت و پیشرفت صنعتی فرانسه به جهانیان معرفی کرد.

در سال ۱۸۷۹ میلادی در شهر سیدنی استرالیا و در سال ۱۸۸۰ میلادی در شهر ملبورن نمایشگاه جهانی برپا شد.

پایان پیام

کد خبر : 22020 ساعت خبر : 6:29 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=22020
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات