۲۸۰ سرمایه‌گذار در برنامه هفته فرهنگی و اقتصادی لرستان

استاندار لرستان از حضور بیش از ۲۸۰ سرمایه گذار در برنامه هفته فرهنگی و اقتصادی لرستان در تهران خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری گلونی، هوشنگ بازوند در حاشیه بازدید از نمایشگاه هفته فرهنگی و اقتصادی لرستان در بوستان گفت‌‌وگوی تهران در سخنانی با تقدیر از دست‌اندرکاران برپایی این نمایشگاه و هفته فرهنگی و اقتصادی لرستان اظهار داشت: یکی از برنامه‌های مد نظر برای تحقق اقتصاد مقاومتی در لرستان برگزاری این برنامه هفته فرهنگی و اقتصادی بوده که دستاوردهای دستگاه‌های اجرایی در این نمایشگاه در معرض دید مردم قرار می‌گیرند.

وی با بیان اینکه در قالب برنامه هفته فرهنگی و اقتصادی لرستان دو همایش برگزار می‌شود عنوان کرد: یکی از این همایش‌ها، همایش فرهنگی و اجتماعی بوده که امروز با حضور وزیر کشور، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و صاحب نظران فرهنگی و اجتماعی برگزار می‌شود.

استاندار لرستان با اشاره به افتتاح نمایشگاه دستاوردهای دولت در  لرستان طی سه سال گذشته بیان داشت: همچنین طی فردا نیز همایش اقتصادی با حضور بیش از  ۲۸۰ صاحب نظر و سرمایه گذار اقتصادی و تعدادی از مسئولان کشوری و دولتی برگزار می‌شود.

بازوند با بیان اینکه امیدواریم که در همایش اقتصادی بتوانیم ظرفیت‌ها و همچنین مزیت‌های استان لرستان را به سرمایه‌گذاران معرفی کنیم گفت: این امر در نهایت منجر به انعقاد تفاهم نامه‌های همکاری برای سرمایه‌گذاری در لرستان می‌شود.

وی با بیان اینکه در جلسه هیئت دولت با حضور رئیس جمهور نیز برگزاری برنامه هفته فرهنگی و اقتصادی لرستان را مطرح کردیم ادامه داد: رئیس جمهور نیز از برگزاری این برنامه خوشحال شدند و امیدواریم که تعداد زیادی از وزرا نیز از نمایشگاه دستاوردهای دولت طی سه سال گذشته در لرستان بازدید کنند.

پایان پیام

کد خبر : 23013 ساعت خبر : 1:05 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=23013
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات