آغاز پیش‌تولید فیلم جدید اصغر فرهادی در اسپانیا

اصغر فرهادی برای آماده‌سازی مقدمات فیلم جدیدش از ایران خارج شد و به اسپانیا رفت.

به گزارش پایگاه خبری گلونی، فرهادی پروژه جدید خود را در فصل پاییز و با سرشناس‌ترین چهره‌های سینمای اسپانیا می‌سازد. پدرو آلمودوبار تهیه‌کننده این فیلم جدید فرهادی است و خاویر باردم و پنه‌لوپه کروز بازیگران آن هستند.

فرهادی قرار بود پیش از «فروشنده» این پروژه را آغاز کند اما آن‌گونه که خودش گفته، دلتنگ فیلم ساختن در ایران شد و نخست «فروشنده» را در ایران ساخت. در این چندماه فرهادی اصرار داشت در زمان آغاز اکران فیلمش در ایران باشد و سپس برای اکران اروپایی فروشنده و ساخت فیلم جدید در اسپانیا از کشور خارج شود.

پنه‌لوپه کروز که به همراه همسرش خاویر باردم قرار است در فیلم جدید فرهادی بازی کنند، فیلم‌نامه‌ی جدید فرهادی را یک درام تأثیرگذار باشخصیت‌هایی شگفت‌انگیز توصیف کرده و گفته که اصغر فرهادی در حال حاضر یکی از بهترین کارگردان‌هایی است که دنیا دارد.

فیلمبرداری این پروژه سینمایی احتمالا از اواخر تابستان یا اوایل پائیز آغاز خواهد شد و داستان آن درباره زندگی یک خانواده روستایی در اسپانیا است. تهیه‌کنندگان فیلم جدید اصغر فرهادی کمپانی ال‌دسیو متعلق به پدرو و آگوستین آلمودوبار و کمپانی ممنتو متعلق به الکساندر ماله‌گی هستند.

تصویر زیر را اینستاگرام فیلم «فروشنده» از اصغر فرهادی کنار خاویر باردم و پنه‌لوپه کروز منتشر کرد و خبر از آغاز ساخت فیلم جدید کارگردان برنده جایزه اسکار داد.

کد خبر : 25471 ساعت خبر : 11:13 ق.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=25471
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات