امشب ناگفته ناظری‌ها در خرم‌آباد روی صحنه می‌رود

امشب ناگفته ناظری‌ها در خرم‌آباد روی صحنه می‌رود

کنسرت شهرام ناظری و فرزندش حافظ ناظری در قالب کنسرت «ناگفته، فصل نو» در سالن ورزشی کارگران خرم‌آباد امشب روی صحنه می‌رود.

به گزارش پایگاه خبری گلونی در این کنسرت استاد شهرام ناظری به همراه حافظ ناظری به اجرای برخی از قطعات آلبوم «ناگفته» می‌پردازند و برخی از کارهای خاطره‌انگیز استاد ناظری با تنظیم جدید به مخاطبان ارائه می‌شود.

امشب ناگفته ناظری‌ها در خرم‌آباد روی صحنه می‌رود

از ویژگی‌های دیگر این کنسرت، اجرای مثنوی‌خوانی با شیوه سنتی آن، یعنی بداهه‌خوانی است. در این بخش از کنسرت پدر و پسر تلاش می‌کنند تا به معرفی آواز سنتی ایرانی به شیوه کهن آن، که این روزها کم‌فروغ گشته و به دست فراموشی سپرده شده است بپردازند.

نوازنده‌های گروه «ناگفته» را پدرام فریوسفی ویولن، میثم مروستی ویولا، امین غفاری ویولا، آتنا اشتیاقی ویولن‌سل، سالار غفاربجویی ویولن‌سل، فرهادی صفری بم‌باژ و شهریار نظری دف تشکیل می‌دهند.

«این کنسرت امشب هفتم شهریور ساعت ٢١:٣٠توسط موسسه آوای سکوت چنگ برگزار خواهد شد.

علاقه‌مندان برای تهیه بلیت می‌توانند به سایت www.iranconcert.com، مرکز موسیقی نوای زاگرس، شیرینی‌کده مهرگان، استریو آوا مراجعه کنند.

خُرَّم‌آباد  (به لری: خورمووه) بزرگترین شهر لرنشین، بیست و سومین شهر پرجمعیت ایران و مرکز استان لرستاناست. جمعیت خرم‌آباد طبق سرشماری سال ۱۳۹۵ مرکز آمار ایران، ۳۷۳٬۴۱۶ نفر بوده‌است. شهر در ارتفاع ۱۱۴۷٬۸ متری از سطح دریا و در میان دره‌های زاگرس قرار دارد. فاصله خرم‌آباد تا تهران ۴۹۰ کیلومتر است و به دلیل قرار گرفتن در مسیر تهران – جنوب دارای اهمیت ارتباطی و راهبردی است. آزادراه شماره پنج ایران از این شهر عبور می‌کند.

پایان پیام

کد خبر : 23991 ساعت خبر : 9:49 ق.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=23991
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات