برنامه‌های هفته دولت در لرستان اعلام شد

برنامه‌های هفته دولت در لرستان اعلام شد

مدیرکل روابط بین‌الملل استانداری لرستان، با اعلام برنامه‌های‌هفته دولت در نقاط مختلف استان لرستان، گفت: افتتاح طرح‌های عمرانی و بازدید از مناطق محروم از جمله برنامه‌های‌هفته دولت در استان است.

به گزارش پایگاه خبری گلونی بهرام رشیدی‌نیا گفت: در طول هفته دولت در دستگاه‌های اجرایی استان برنامه‌های مختلفی برگزار می‌شود.

 وی در تشریح برنامه‌های‌هفته دولت، بیان کرد: در اولین روز از هفته دولت به‌منظور تجدید بیعت با آرمان‌های انقلاب اعضای شورای اداری و کارکنان استانداری لرستان، با نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه خرم‌آباد دیدار خواهند داشت.

 رشیدی‌نیا، افزود: نشست خبری استاندار لرستان با اصحاب رسانه و برگزاری گفت‌وگو ویژه خبری در شبکه استانی افلاک هم از جمله برنامه‌های روز نخست هفته دولت است.

 مدیرکل روابط عمومی استانداری لرستان، افزود: غبارروبی گلزار شهدا و تجدید پیمان با آنان و دیدار با جمعی از خانواده‌های شهدای استان از دیگر برنامه‌های‌تدوین شده در هفته‌دولت است.

 وی ادامه داد: افتتاح طرح‌های دستگاه‌های مختلف استان، دیدار با  جمعی از مددجویان، سخنرانی استاندار لرستان قبل از خطبه‌های نماز جمعه از دیگر برنامه‌های تدوین شده در هفته‌دولت است.

استان لرستان از استان‌های غربی ایران است. این استان ۲۸۳۰۸ کیلومتر مربع مساحت و بیش از یک میلیون و ۷۶۰ هزار نفر جمعیت دارد.

پایان پیام

 

کد خبر : 23716 ساعت خبر : 9:50 ق.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=23716
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات