برنامه جدید تالارهای نمایشی مجموعه تئاتر شهر

برنامه جدید تالارهای نمایشی مجموعه تئاتر شهر

چهار اثر نمایشی با پایان گرفتن شانزدهمین جشنواره بین‌المللی نمایش عروسکی تهران – مبارک در تالارهای مختلف مجموعه تئاتر شهر به صحنه می‌رود.

به گزارش پایگاه خبری گلونی، چهار اثر نمایشی با پایان گرفتن شانزدهمین جشنواره بین‌المللی نمایش عروسکی تهران – مبارک در تالارهای اصلی، چهارسو، قشقایی و پلاتو اجرا مجموعه تئاتر شهر به صحنه می‌روند.

در تالار اصلی نمایش «سه خواهر و دیگران» به نویسندگی و کارگردانی حمید امجد ساعت ۱۹:۳۰ با مدت زمان ۱۸۰ دقیقه و قیمت بلیت ۴۵، ۳۵ و ۲۰ هزار تومان میزبان علاقه مندان تئاتر خواهد بود. افشین هاشمی، ریحانه سلامت، معصومه رحمانی، مارال آتشی، رامین سیاردشتی، علیرضا ناصحی، داریوش موفق، محسن حسینی، پیام امیرعبدالهیان، سام کبودوند، بهنوش بختیاری، جمشید جهانزاده بازیگران این اثر نمایشی هستند.

برنامه جدید تالارهای نمایشی مجموعه تئاتر شهر

«اگر…» عنوان نمایش جدید دیگری به نویسندگی و کارگردانی وحید رهبانی است که از روز ۱۲ شهریور ماه ساعت ۱۸:۳۰ و ۲۰:۳۰ در تالار چهارسو به مدت زمان ۷۰ دقیقه و قیمت بلیت ۲۵ هزار تومان به صحنه می‌رود، در این اثر نمایشی سارا بهرامی و وحید رهبانی به عنوان بازیگر حضور دارند.

در مرکز مطالعات اجرایی قشقایی نیز از روز ۱۰ شهریور ماه نمایش «کولا» به نویسندگی و کارگردانی نصیر ملکی جو و بازی پوریا سلطان‌زاده و سروش شاکر ساعت ۱۹ و ۲۰ با مدت زمان ۳۵ دقیقه و قیمت بلیت ۲۰ هزار تومان به صحنه می‌رود.

در پلاتو اجرا نیز نمایش «سپنج رنج وشکنج» به نویسندگی زنده‌یاد محمود استادمحمد و کارگردانی شهرام گیل‌آبادی ساعت ۲۰ با مدت زمان ۶۰ دقیقه و قیمت بلیت ۲۰ هزار تومان روی صحنه می‌رود. نوشین حسن‌زاده، رؤیا فلاح، نازنین مهیمنی، شمسی صادقی، فریدون محرابی بازیگران این نمایش هستند.

برای آگاهی از برنامه‌ها، اخبار و اطلاعات آثار نمایشی به صحنه رفته در تالارهای مختلف مجموعه تئاتر شهر به سایت رسمی این مجموعه با آدرس www.teatreshahr.com مراجعه فرمایید.

پایان پیام

برای خواندن مطالب دیگر می‌توانید به سایت گلونی مراجعه کنید.

ویدیوهایی درباره این موضوع در آپارات گلونی ببینید.

کد خبر : 24179 ساعت خبر : 9:38 ق.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=24179
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات