تشکیل انجمن بانوان فعال و سرمایه‌گذار در گردشگری و صنایع دستی

معاون سازمان میراث‌ فرهنگی و گردشگری کشور گفت: انجمن بانوان فعال و سرمایه‌گذار در حوزه گردشگری و صنایع دستی تشکیل می شود.
به گزارش پایگاه خبری گلونی، سعید شیرکوند ظهر امروز در نشست هم‌اندیشی با بانوان فعال و سرمایه‌گذار اداره‌کل میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری خراسان‌رضوی اظهار داشت: با تشکیل انجمن‌های بانوان فعال و سرمایه گذار در کشور، یک تشکل فرهنگی، کانون دوستی و همگرایی در صنعت گردشگری و میراث فرهنگی ایجاد می‌شود.
وی افزود: بانوانی هستند که بنیان‌گذار یک فعالیت گردشگری هستند و الان میدان برای بانوان فعال مهیا شده که می‌توانند در جامعه حضور فعال داشته باشند. انتقال  تجربیات و همگرایی می‌تواند به یک جمعیت هویت ببخشد.
شیرکوند تصریح کرد: انجمن‌ بانوان با مدیریت بانوان تعریف شده و همانند انجمن‌های مناطق نمونه از طریق اتاق بازرگانی تشکیل می‌شود این انجمن ثبت اتاق بازرگانی خواهد شد  و طبق اصول قانونی فعالیت خواهد کرد.
معاون توسعه و سرمایه‌گذاری سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری بیان کرد: انجمن بانوان فعال و سرمایه‌گذار در حوزه گردشگری و صنایع‌دستی می‌تواند سبب شود تا اعضاء با یکدیگر انتقال تجربیات و همفکری داشته باشند و میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری نیز از این انجمن حمایت می‌کند.
وی افزود: بانوانی که شرایط فعالیت دارند، می‌توانند عضو این انجمن شوند و در انتخابات آن نیز شرکت کنند، ما به‌دنبال این هستیم که بانوان فعال عرصه گردشگری و صنایع‌دستی به یک هویت جمعی دست پیدا کنند.
حسین زارع‌صفت مدیرکل میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری خراسان‌رضوی نیز در این نشست گفت: با توجه به اینکه تاکنون چنین انجمنی در میراث‌فرهنگی نداشتیم از تشکیل این انجمن استقبال می‌کنیم و به‌زودی انجمن بانوان فعال و سرمایه‌گذار در حوزه سه گانه “میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری” به‌صورت یک NGO در خراسان‌رضوی تشکیل می‌شود.

پایان پیام

کد خبر : 24328 ساعت خبر : 9:32 ق.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=24328
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات