راهیابی یک خانه یک شهر به جشنواره ارسباران

پایگاه خبری گلونی – روزنامه لرستان/ ۱ شهریور

روزنامه امروز را با خبری از کارگران کارخانه پارسیلون شروع می‌کنم که  حال و روز خوبی ندارند. صبح امروز حدود ۱۰۰ نفر از کارگران پارسیلون خرم‎آباد در مقابل استانداری برای چندمین بار تجمع کردند  و نسبت به پرداخت نشدن حق بیمه و حقوق‌های معوقه خود اعتراض کردند. به گزارش فارس علی‌رغم پیگیری‌های صورت گرفته برای حل مشکلات کارگران کارخانه پارسیلون خرم‌آباد، ظاهرا این مشکلات همچنان پابرجا هستند و به نتیجه نرسیده است. کارگران کارخانه پارسیلون بارها و بارها با تجمع در مقابل ساختمان اعتراضات خود را اعلام کرده‌اند و معترض از این هستند که مسؤولان در این زمینه کوتاهی و دروغ گفته‎اند. ما هم امیدواریم که این اعتراض‌ها نتیجه دهد و به زودی شاهد رونق اقتصادی در استان باشیم.

حرف از تعطیلی‌ها و رکود اقتصادی استان شد این خبر را بخوانید که  هوشنگ بازوند،‌ استاندار لرستان امروز در حاشیه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید لرستان در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری دومین جلسه این ستاد در شهرک صنعتی بروجرد اظهار داشت: در این جلسه پرونده حدود ۱۵ واحد صنعتی این شهرک بررسی‌شده و ۸۰ درصد مشکلات واحدهای مذکور برطرف شده و ۲۰ درصد مابقی برای بررسی بیشتر و تصمیم‌گیری به ستاد تسهیل کشور ارجاع داده شد. وی با اشاره به تعطیلی بیش از ۵۰ درصدی شهرک صنعتی بروجرد افزود: احیا ظرفیت‌های راکد این شهرک و رفع مشکلات و موانع تولید واحدهای آن هدف برگزاری این جلسات در شهرک صنعتی بروجرد است.

برنامه‌های هفته دولت

بهرام رشید‌نیا مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری لرستان ظهر امروز در رابطه با برنامه‌های هفته دولت در استان لرستان اظهار داشت: در ششمین روز از هفته دولت حجت‌الاسلام‌والمسلمین مصطفی پورمحمدی وزیر دادگستری به استان لرستان سفر می‌کند. تسنیم نوشت وی در رابطه با دیگر برنامه‌های هفته دولت در لرستان بیان کرد: فردا در نخستین روز از هفته دولت ساعت ۸:۳۰ دیدار استاندار لرستان با نماینده ولی‌فقیه انجام و در ساعات ۱۱ نشست خبری استاندار لرستان با حضور اصحاب رسانه در سالن جلسات استانداری لرستان برگزار می‌شود.

روزنامه امروز را با یک خبر از حوزه هنری به پایان می‌بریم. مدیر کل حوزه هنری لرستان ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران از راهیابی نمایش «یک خانه یک شهر» حوزه هنری لرستان به بخش مسابقه دهمین جشنواره سراسری ارسباران خبر داد. طی خبر مهر دهمین جشنواره سراسری نمایش‌های کوتاه ارسباران ۳۱ مرداد تا ۳ شهریور ماه امسال به مدت چهار روز در آذربایجان شرقی برگزار می‌شود.

پایان پیام

گزارش‌گر: آرشین ساکی

کد خبر : 23665 ساعت خبر : 6:08 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=23665
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات