راه‌اندازی کمپین سبزنویسی دیوار در کهگیلویه و بویراحمد

مدیر کل حفاظت محیط زیست استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: راه‌اندازی کمپین سبز نوشتن و دیوارنویسی شعارهای زیست محیطی برای اولین‌بار در کشور دراستان ما به راه افتاده است.

به گزارش پایگاه خبری گلونی، به نقل از ریواس جنوب، سید اسداالله هاشمی درآخرین روز از مرداد ماه ۹۵ گفت: کمپین سبز نوشتن و دیوارنویسی شعارهای زیست محیطی به‌منظور تنویر افکار عمومی و ارتقای فرهنگ زیست محیطی در شهرستان کهگیلویه شروع شده است.

هاشمی با بیان اینکه این کمپین به‌صورت خودجوش و از طرف محمد داسمه از وکلای طبیعت‌دوست استان با نوشتن شعارهای زیست محیطی بر روی دیوارها و مسیرهای پرتردد شهرستان دهدشت و بهبهان شروع شده است گفت: محمد داسمه از وکلای پایه یک دادگستری استان و دوستدار محیط زیست است که علاوه بر دیوارنویسی شعارهای زیست محیطی پرونده‌های حقوقی این شهرستان را به‌صورت افتخاری در مراجع قضایی پیگیری می‌کند.

این مقام مسئول در پایان ضمن تشکر از اقدام قابل تحسین این وکیل دادگاه و تقاضا از عموم برای پیوستن به این کمپین گفت: استان ما که نام پایتخت طبیعت ایران را به یدک می‌کشد ۸ درصد از جنگل‌های کشور و ۲۰ درصداز جنگل‌های حوزه زاگرس را در دل خود دارد که داشتن چنین حامیانی مایه دلگرمی کارکنان محیط زیست استان است.

کهگیلویه و بویراحمد دارای بیش از ۸۷۰ هزار هکتار جنگل وبیش از ۵۵۰ هزار هکتار مرتع است و ۸۷ درصد استان را مرتع و جنگل شکل می‌دهد.

پایان پیام

کد خبر : 24007 ساعت خبر : 10:18 ق.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=24007
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات