رفیق من سنگ صبور غم‌هام

پایگاه خبری گلونی، ارژنگ حاتمی: اگر توانستید این جمله برانکو را کامل کنید. برانکو قبل از بازی با تیم تراکتور گفته‌بود: «بعد از … دوباره با قلعه‌نویی رفیق می‌شویم.» برای راحتی شما، سئوال را بصورت چند گزینه‌ای مطرح می‌کنیم.
گزینه اول: آنکه قلعه‌نویی پولی که از من قرض گرفته است را پس بدهد،
گزینه دوم: آنکه قلعه‌نویی هم ادامه تحصیل داد و به مانند من پرفسور شد،
گزینه سوم: آنکه قلعه‌نویی موضعش را علیه کی‌روش آشکار و دوسه تا مصاحبه علیه وی انجام دهد،
گزینه چهارم: سوت پایان بازی
بهتر است پاسخ سئوال را به روش مهندسی‌معکوس بیابیم. گزینه اول نمی‌تواند صحیح باشد، چون قلعه‌نویی خودش به اندازه کافی درآمد دارد و عمرا از برانکو پول قرض بگیرد. گزینه دوم هم صحیح نیست، چون اگر قرار بود برانکو فقط با پرفسورها دوست باشد الان فقط با اکبرمیثاقیان و فیروز کریمی دوست بود. گزینه سوم هم صحیح نیست، چون برانکو از رفیق‌های کی‌روش است و کلا با هم مشکل ندارند و الکی مطبوعات در این خصوص شایعه ایجاد کرده‌اند؛ در نتیجه فقط می‌ماند گزینه چهارم که گویا صحیح هم می‌باشد.
واقعا جای تاسف است، روزگاری می‌گفتند برد و باخت در فوتبال مهم نیست و همین دوستی و رفاقت و جوانمردی‌هاست که اهمیت دارد، حالا فوتبال شده‌است عاملی برای مانع شدن از دوستی. واقعا که عجب دوره و زمانه‌ای شده‌است. دوستی‌ها به یک سوت بند است. باز خدا را شکر بازی پرسپولیس و تراکتور از آن دسته بازی‌هایی نبودند که نیمه‌تمام بمانند و داور سوت پایان بازی را زد، وگرنه احتمال داشت برانکو و قلعه‌نویی دیگر دوباره با هم رفیق نشوند.

پایان پیام

کد خبر : 24974 ساعت خبر : 6:51 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=24974
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات