سه کتاب داستانی برای بچه‌ها منتشر شد

سه کتاب داستانی برای بچه‌ها منتشر شد

کتاب «سنگ‌ها در آب» نوشته دنا جوناپولی با ترجمه گیتا ابراهیمی با قیمت ۱۳۰۰۰ تومان منتشر شده است.

به گزارش پایگاه خبری گلونی  در نوشته پشت جلد این کتاب آمده است:

«روزی که روبرتو و دوستش ساموئل به دستور سربازان آلمانی سوار قطار شدند، روزی سرنوشت‌ساز بود.

پسرها بخشی از نیروی جنگ بودند و باید در اردوگاه‌های مختلف برای آلمان‌ها کار می‌کردند و با این ماجرا،‌ روزهای کودکی پسرها، روزهای معصومیتشان،‌ پیش از آنکه بفهمند، به پایان می‌رسد. برای روبرتو،‌ کار طاقت‌فرسا، گرسنگی مداوم وتلاش برای پنهان کردن راز ساموئل غیرقابل تحمل است. فرار تنها روزنه امید است، ‌اما زمستان همراه با یخبندان رسیده و هر امیدی مثل قطره‌های شبنم محو می‌شود. داستان روبرتو داستان جنگ و بقاست، داستان تلاش روبرتو برای انکار خشونت و وحشت و امید او برای یافتن راهی برای از میان برداشتن ناعدالتی جنگ برای آدم‌ها. روبرتو اما در خلال این جنگ دوستی نابی می‌سازد، او و ساموئل دو چهره تابناک در دنیای تاریخ ادبیات و زندگی خواننده‌های این کتاب می‌شوند.

سه کتاب داستانی برای بچه‌ها منتشر شد

«آبنبات چوبی» به قلم کریستینه نوستلینگر با ترجمه رویا رضوانی با قیمت ۸۰۰۰ تومان راهی بازار شده است.

نوشته پشت جلد کتاب: «ویکتور اسمش رادوست ندارد، ویکتور هم شد اسم؟ آن‌قدر دنبال اسم جدید برای خودش گشت تا رسید به «آبنبات» و به همه قبولاند که بعد از این آبنبات صدایش کنند و اسمش شد:‌ آبنبات.

آبنبات با مادر و خواهر و مادربزرگش در آپارتمانی کوچک زندگی می‌کند، او به معجزه‌ آبنبات‌هایی که همیشه دم دست دارد امیدوار است و فکر می‌کند می‌شود با این آبنبات‌های شیشه‌ای از هر هفت‌خوانی عبور کرد اما…»

مجلد دوم کتاب «انجمن سری بندیکت» با عنوان «سفر پر خطر» به قلم ترنتون لی استوارت با ترجمه آتوسا گلکار با قیمت ۲۵۰۰۰ تومان منتشر شده است.

نوشته پشت جلد کتاب: «اعضای «انجمن سری بندیکت» قرار است دوباره همدیگر را در خانه‌ی آقای بندیکت ملاقات کنند، آن‌ها بی‌اینکه انتظارش را داشته باشند، دوباره راهی یک ماموریت جدید می‌شوند. این بار در حالی که قرار است با یک کشتی تفریحی، رینی و دوستانش راهی تعطیلات در پرتغال بشوند، ماموریتی ویژه برایشان‌ مهیا می‌شود. اعضای انجمن باید آقای بندیکت را از چنگال دشمن شماره یک نجات بدهند. این‌بار ماجراجویی‌های اعضای انجمن سری در یک قدمی مرگ می‌گذرد،‌ آقای بندیکت در چنگال کرتین و نیروهای شیطانی‌اش اسیر است، رینی و دوستانش با نقشه‌های اعجاب‌انگیز باید دوست عزیز و ریئسشان را نجات بدهند. آیا آن‌ها موفق می‌شوند؟…

با ماجراجویی‌های چهار عضو حیرت‌انگیز انجمن سری بندیکت همراه شوید! هیچ خطری آن‌ها را متوقف نمی‌کند.»

کتاب‌های یادشده از سوی نشر کتاب‌های دارکوب راهی بازار شده‌اند.

پایان پیام

کد خبر : 25061 ساعت خبر : 3:40 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=25061
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات