شهر سفالی صلح در نیاوران گشایش می‌یابد

نمایشگاه مجموعه آثار سفالی محسن رامه با عنوان شهر سفالی صلح، روز جمعه ۵ شهریور ماه ساعت ١٧ درگالری شماره ٢ فرهنگ‌سرای نیاوران افتتاح می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری گلونی، محسن رامه  با گفتن اینکه ” شهرسفالی صلح” آرامان شهری است که عشق بین انسان، طبیعت و همه موجودات، درآن دیده می‌شود تصریح کرد: مخاطب با دیدن آن متوجه می‌شود، که انسان با رفتن به طرف صنعت چقدر از طبیعت و سرزندگی و شادی دور شده است. و اینکه صنعت باعث شده همه چیزهایی که طبیعت به ما هدیه داده به نابودی کشیده شود.

محسن رامه در ادامه افزود: در کنار این اثر سفالی ١٢ عکس در رابطه با آن نیز به نمایش گذاشته شده است. در این اثر آرمان شهر سفالی، عجایبی چون قفس، قفل و درخت قطع شده وجود دارد. ساکنان این شهر حتی برای هدرنرفتن آب باران نیز تلاش می‌کنند.

محسن رامه ازهنرمندان حوزه تئاتر و نمایش ازشهرستان سمنان است.

تابلو سفالی یکی از مهم ترین عناصر در طراحی داخلی است که می توانند موجب تغییرات زیادی در دکوراسیون منزل شود. سفال جلوه ای از معماری اصيل ايرانی است که امروزه در طرح های مدرن و سنتی به صورت سفال نقش برجسته مطابق با سليقه شما قابل اجراست.

امروزه، پس از گذشت قرون متمادی، این هنر ارزشمند توسط هنرمندان با ذوق ایرانی ادامه پیدا کرده و با استفاده از تکنولوژی جدید، به شیوه های مختلف زیبا بخش پروژه های متعدد در کشور عزیزمان شده است به طوری که این هنر باستانی و زیبا به عنوان یکی از مهمترین اِلِمان ها و مشخصه های زندگی، شناخته شده است و به دنبال استقبال روز افزون مردم هنر دوست کشورمان، امروزه در بسیاری از پروژه های ساختمانی از تابلوهای زیبای سفالی استفاده می شود.

نمایشگاه شهر سفالی صلح از۵ لغایت ١٢ شهریور ماه درگالری شماره ٢ فرهنگ‌سرای نیاوران، ازساعت ١٠ صبح الی ٢١ و روزهای تعطیل ازساعت ١۴ تا ٢١ برای بازدید عموم دایر می‌باشد.

پایان پیام

کد خبر : 23844 ساعت خبر : 8:44 ق.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=23844
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات