فروشنده من را بی‌غیرت‌ نکرد

فروشنده من را بی‌غیرت‌ نکرد

پایگاه خبری گلونی، رضا ساکی: پیشنهاد تعطیلی دو هفته‌ای مدارس هنگام وارونگی هوا چنان مورد توجه دانش‌آموزان این آینده‌سازان وطن قرار گرفته است که هنوز طرح تصویب نشده بنا را بر تعطیلی گذاشته‌اند و برای سفر هم برنامه‌ریزی کرده‌اند. یعنی یکی از نقاط اشتراک همه نسل‌ها در میان همه اقوام ایرانی تنفر از درس و مدرسه است و هیچ چیز مانند نفرت از مدرسه ما ایرانی‌ها را به هم پیوند نمی‌دهد و باعث اتحاد ما نمی‌شود.
طویله
خبردار شدیم که برخی بچه‌های ایذه‌ای در روستاها هستند که در طویله درس می‌خوانند. عیب ندارد البته مهم این است که برخی در طویله درس می‌خوانند و آدم می‌شوند و برخی در کلاس‌های آنچنانی با شهریه‌های میلیونی درس می‌خوانند و گاو وارد جامعه می‌شوند. سخت نگیرید.

فروشنده من را بی‌غیرت‌ نکرد
ساده شما
در خبرهای امروز آمده بود که خبر وجود ۱۰ هزار نجومی بگیر در کشور تکذیب شده است
اصلا گیرم که ۱۰ هزار نجومی بگیر در کشور داشته باشیم واقعا شما انتظار دارید مسئولان بیایند بگویند به نام خدا ماه ۱۰ هزار نفر نجومی بگیر در کشور داریم؟ مگر سوئیس است؟ این جا می‌گویند: به نام خدا تکذیب می‌کنیم.
بی‌غیرت
این روزها همه دارند به فروشنده می‌پرند و سعی در تخریب آن دارند. من اما نمی‌خواهم وارد این سیاسی‌بازی‌ها بشوم اما باور کنید سه بار فیلم را دیده‌ام و هر بار سعی کرده‌ام که غیرتم خدشه‌دار بشود اما نمی‌دانم چرا هر بار که فیلم را دیده‌ام مهر و محبتم به خواهر مادر و زنم بیشتر شده است. پس چرا این فیلم را آدم بی‌غیرت نمی‌کند؟ به نظرتان یک بار دیگر بروم ببینم؟
ته دره
این نسل جدید یک فرق اساسی با نسل ما دارد. اینها گندپذیرند و وقتی اسطوره‌شان گند می‌زند بیشتر تشویق‌اش می‌کنند. ما این طوری نبودیم انصافا. یعنی بازیکن بد بازی می‌کرد تشویقش نمی‌کردیم اما اینها کلا قربان صدقه چال گونه تارمی و طاق ابروی فلانی می‌روند و وقتی به اسطوره‌شان نقد وارد می‌کنی می‌گویند: فلانی فقط بخونه. مهم نیست چی می‌خونه فقط بخونه! حالا شما فکر می‌کنید این نسل موسیقی ما را به کجا می‌برد؟ به ته دره؟
باقی بقای‌تان

پایان پیام

برای خواندن مطالب دیگر می‌توانید به سایت گلونی مراجعه کنید.

ویدیوهایی درباره این موضوع در آپارات گلونی ببینید.

کد خبر : 25213 ساعت خبر : 12:13 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=25213
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات